Transparența decizională
Persoana responsabilă: Loredana Mureșan - șef Serviciu Juridic - Contencios, desemnată prin dispoziția primarului nr. 1718/2009
Contact: tel. 0260/610550 int. 266; e-mail: muresanloredana@zalausj.ro
Raportul anual privind transparența decizională va cuprinde cel puțin următoarele elemente:
a) numărul total al recomandărilor primite;
b) numărul total al recomandărilor incluse în proiectele de acte normative și în conținutul deciziilor luate;
c) numărul participanților la ședințele publice;
d) numărul dezbaterilor publice organizate pe marginea proiectelor de acte normative;
e) situația cazurilor în care autoritatea publică a fost acționată în justiție pentru nerespectarea prevederilor prezentei legi;
f) evaluarea proprie a parteneriatului cu cetățenii și asociațiile legal constituite ale acestora;
g) numărul ședințelor care nu au fost publice și motivația restricționării accesului.
Formular pentru colectarea de propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare
Proiecte de acte administrative cu caracter normativ
10.11.2023
Proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei de urbanism "Plan urbanistic zonal pentru schimbare UTR, extindere intravilan şi refacerea carierei istorice prin amenajare zonă de agrement şi spaţiu verde" str. Fabricii, beneficiar SC CEMACON SA
Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ – în format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 10.11.2023.
Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula în perioada 13.11.2023 – 05.12.2023 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Vlad Petre - arhitect șef
Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
- prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
- la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni - joi: 7,30-16,00 și vineri: 7,30-13,30
Materialele transmise vor purta menţiunea Propuneri referitoare la Proiectul de act normativ privind aprobarea documentaţiei de urbanism "Plan urbanistic zonal pentru schimbare UTR, extindere intravilan şi refacerea carierei istorice prin amenajare zonă de agrement şi spaţiu verde" str. Fabricii, beneficiar SC CEMACON SA
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 05.12.2023.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550 e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: Vlad Petre - arhitect șef
06.11.2023
Proiect de hotărâre privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale, a tarifelor şi chiriilor pentru administrarea bunurilor ce aparţin domeniului public şi privat al municipiului Zalău pentru anul 2024
Anexa 1; Anexa 2; Anexa 3; Anexa 4; Anexa 5; Anexa 6; Anexa 7
Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ – în format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 06.11.2023.
Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula în perioada 07.11.2023 – 27.11.2023 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Marius Claudiu Chiș - director economic adjunct
Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
- prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
- la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni - joi: 7,30-16,00 și vineri: 7,30-13,30
Materialele transmise vor purta menţiunea Propuneri referitoare la Proiectul de act normativ privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale, a tarifelor şi chiriilor pentru administrarea bunurilor ce aparţin domeniului public şi privat al municipiului Zalău pentru anul 2024
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 27.11.2023.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550 int. 129, e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: Marius Claudiu Chiș - director economic adjunct.
26.10.2023
Proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei de urbanism „Plan urbanistic zonal pentru construire locuinţe semicolective/colective mici, amenajare platforme exterioare, împrejmuire teren, realizare branşamente, operaţiuni cadastrale/notariale, dezmembrări/alipiri, situat în Zalău, strada Cerbului, beneficiar SC TRADEIMOB SRL
Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ – în format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 26.10.2023.
Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula în perioada 27.10.2023 – 16.11.2023 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Vlad Petre - arhitect șef
Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
- prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
- la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni - joi: 7,30-16,00 și vineri: 7,30-13,30
Materialele transmise vor purta menţiunea Propuneri referitoare la Proiectul de act normativ privind aprobarea documentaţiei de urbanism „Plan urbanistic zonal pentru construire locuinţe semicolective/colective mici, amenajare platforme exterioare, împrejmuire teren, realizare branşamente, operaţiuni cadastrale/notariale, dezmembrări/alipiri, situat în Zalău, strada Cerbului, beneficiar SC TRADEIMOB SRL.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 16.11.2023.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550 e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: Vlad Petre - arhitect șef
13.10.2023
Proiect de hotărâre privind aprobarea noului Regulament pentru metodologia de acordare a protecţiei sociale pentru categoriile de persoane care beneficiază de gratuităţi sau reduceri la transportul public de persoane prin curse regulate din Municipiul Zalău şi modificarea Contractului de delegare a gestiunii serviciului de transport public de persoane, prin curse regulate în Municipiul Zalău, încheiat cu operatorul S.C. Transurbis S.A. nr. 82882/15.11.2019, aprobat prin Hotărârea Consiliului Local nr. 331/15.11.2019, cu modificările ulterioare
Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ – în format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 13.10.2023.
Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula în perioada 16.10.2023 – 03.11.2023 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Rodica Ciurte - șef serviciu MSCUP
Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
- prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
- la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni - joi: 7,30-16,00 și vineri: 7,30-13,30
Materialele transmise vor purta menţiunea Propuneri referitoare la Proiectul de act normativ privind aprobarea noului Regulament pentru metodologia de acordare a protecţiei sociale pentru categoriile de persoane care beneficiază de gratuităţi sau reduceri la transportul public de persoane prin curse regulate din Municipiul Zalău şi modificarea Contractului de delegare a gestiunii serviciului de transport public de persoane, prin curse regulate în Municipiul Zalău, încheiat cu operatorul S.C. Transurbis S.A. nr. 82882/15.11.2019, aprobat prin Hotărârea Consiliului Local nr. 331/15.11.2019, cu modificările ulterioare.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 03.11.2023.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550 e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: Rodica Ciurte - șef serviciu MSCUP
10.08.2023
Proiect de hotărâre pentru aprobarea Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbană Zalău 2021 - 2030
Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ – în format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 10.08.2023.
Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula în perioada 11.08.2023 – 04.09.2023 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Ramona Butcovan - șef serviciu Managementul Proiectelor
Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
- prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
- la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni - joi: 7,30-16,00 și vineri: 7,30-13,30
Materialele transmise vor purta menţiunea Propuneri referitoare la Proiectul de act normativ pentru aprobarea Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbană Zalău 2021 - 2030
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 04.09.2023.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550 e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: Ramona Butcovan - șef serviciu Managementul Proiectelor
19.06.2023
Proiect de hotărâre privind modificarea şi completarea Planului de Mobilitate Urbană Durabilă al Municipiului Zalău 2021-2027, aprobat prin HCL nr. 152 din 17 mai 2022
Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ – în format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 19.06.2023.
Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula în perioada 20.06.2023 – 10.07.2023 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Rodica Ciurte - șef serviciu MSCUP
Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
- prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
- la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni - joi: 7,30-16,00 și vineri: 7,30-13,30
Materialele transmise vor purta menţiunea Propuneri referitoare la Proiectul de act normativ privind modificarea şi completarea Planului de Mobilitate Urbană Durabilă al Municipiului Zalău 2021-2027, aprobat prin HCL nr. 152 din 17 mai 2022
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 10.07.2023.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550 e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: Rodica Ciurte - șef serviciu MSCUP
19.06.2023
Proiect de hotărâre privind aprobarea noului Regulament privind eliberarea autorizaţiei pentru desfăşurarea activităţii de alimentaţie publică şi/sau alte activităţi recreative şi distractive şi a avizului programului de funcţionare în Municipiul Zalău
Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ – în format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 19.06.2023.
Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula în perioada 20.06.2023 – 10.07.2023 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Laurențiu Ghiuruțan - director executiv
Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
- prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
- la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni - joi: 7,30-16,00 și vineri: 7,30-13,30
Materialele transmise vor purta menţiunea Propuneri referitoare la Proiectul de act normativ privind aprobarea noului Regulament privind eliberarea autorizaţiei pentru desfăşurarea activităţii de alimentaţie publică şi/sau alte activităţi recreative şi distractive şi a avizului programului de funcţionare în Municipiul Zalău
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 10.07.2023.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550 e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: Laurențiu Ghiuruțan - director executiv
16.06.2023
Proiect de hotărâre privind aprobarea noului Regulament privind acordarea subventiilorde la bugetul local catre asociatiile, fundatiile romane si cultele recunoscute in Romania, acreditate ca furnizori de servicii sociale potrivit legii care infiinteaza si administreaza unitati de asistenta sociala in baza Legii nr. 34/1998.
Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ – în format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 16.06.2023.
Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula în perioada 19.06.2023 – 07.07.2023 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Babos Dorina - director executiv DAS
Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
- prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
- la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni - joi: 7,30-16,00 și vineri: 7,30-13,30
Materialele transmise vor purta menţiunea Propuneri referitoare la Proiectul de act normativ privind noul "Regulament privind acordarea subventiilorde la bugetul local catre asociatiile, fundatiile romane si cultele recunoscute in Romania, acreditate ca furnizori de servicii sociale potrivit legii care infiinteaza si administreaza unitati de asistenta sociala in baza Legii nr. 34/1998".
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 07.07.2023.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550 e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: Babos Dorina - director executiv DAS
15.06.2023
Proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei de urbanism „Plan Urbanistic de Detaliu pentru construire cladire administrativa (birouri)„, Alea Movilestilor nr. 1, beneficiar SC Radu Construct SRL
Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ – în format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro –Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 15.06.2023.
Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula în perioada 16.06.2023 – 06.07.2023 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Vlad Petre - arhitect șef
Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
- prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
- la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni - joi: 7,30-16,00 și vineri: 7,30-13,30.
Materialele transmise vor purta menţiunea Propuneri referitoare la Proiectul de act normativ privind aprobarea documentaţiei de urbanism „Plan Urbanistic de Detaliu pentru construire cladire administrativa (birouri)", Alea Movilestilor nr. 1, beneficiar SC Radu Construct SRL.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 06.07.2023.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550 e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact arhitect șef Vlad Petre
14.06.2023
Proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei de urbanism „Plan Urbanistic de Detaliu pentru construire hale de depozitare„, str. Sibiului nr. 17, beneficiarTerdic Marius - Teodor
Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ – în format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro –Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 14.06.2023.
Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula în perioada 15.06.2023 – 06.07.2023 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Vlad Petre - arhitect șef
Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
- prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
- la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni - joi: 7,30-16,00 și vineri: 7,30-13,30.
Materialele transmise vor purta menţiunea "Propuneri referitoare la Proiectul de act normativ privind aprobarea documentaţiei de urbanism „Plan Urbanistic de Detaliu pentru construire hale de depozitare„, str. Sibiului nr. 17, beneficiarTerdic Marius - Teodor.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 06.07.2023.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550 e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact arhitect șef Vlad Petre
21.04.2023
Proiect de hotărâre privind aprobarea noului Ghid al solicitantului pentru acordarea de finanţări nerambursabile de la bugetul local, pentru proiecte culturale de interes local, în Municipiul Zalău
Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ – în format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 21.04.2023.
Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula în perioada 24.04.2023 – 15.05.2023 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Crina Mihaela Nerțan - inspector CNIPT
Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
- prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
- la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni - joi: 7,30-16,00 și vineri: 7,30-13,30
Materialele transmise vor purta menţiunea "Propuneri referitoare la Proiectul de act normativ privind aprobarea noului Ghid al solicitantului pentru acordarea de finanţări nerambursabile de la bugetul local, pentru proiecte culturale de interes local, în Municipiul Zalău
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 15.05.2023.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550 e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: Crina Mihaela Nerțan - inspector CNIPT
21.04.2023
Proiect de hotărâre privind aprobarea noului Regulament privind organizarea pășunatului, precum şi aprobarea demersurilor în vederea închirierii unor pajişti, proprietatea privată a Municipiului Zalău
Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ – în format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 21.04.2023.
Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula în perioada 24.04.2023 – 15.05.2023 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Adina Predescu - șef serviciu Patrimoniu
Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
- prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
- la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni - joi: 7,30-16,00 și vineri: 7,30-13,30
Materialele transmise vor purta menţiunea "Propuneri referitoare la Proiectul de act normativ privind aprobarea noului Regulament privind organizarea pășunatului, precum şi aprobarea demersurilor în vederea închirierii unor pajişti, proprietatea privată a Municipiului Zalău
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 15.05.2023.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550 e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: Adina Predescu - șef serviciu Patrimoniu
21.04.2023
Proiect de hotărâre privind ajustarea tarifelor aferente serviciului public de salubrizare - activităţile de deratizare, dezinsecţie şi dezinfecţie în Municipiul Zalău, prestate de S.C. Coral Impex S.R.L în baza Contractului de delegare nr. 30009/06.04.2022, aprobate prin Hotărârea Consiliului Local nr. 99/31.03.2022
Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ – în format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 21.04.2023.
Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula în perioada 24.04.2023 – 15.05.2023 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Rodica Ciurte - șef serviciu MSCUP
Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
- prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
- la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni - joi: 7,30-16,00 și vineri: 7,30-13,30
Materialele transmise vor purta menţiunea "Propuneri referitoare la Proiectul de act normativ privind ajustarea tarifelor aferente serviciului public de salubrizare - activităţile de deratizare, dezinsecţie şi dezinfecţie în Municipiul Zalău, prestate de S.C. Coral Impex S.R.L în baza Contractului de delegare nr. 30009/06.04.2022, aprobate prin Hotărârea Consiliului Local nr. 99/31.03.2022
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 15.05.2023.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550 e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: Rodica Ciurte - șef serviciu MSCUP
12.04.2023
Proiect de hotărâre privind aprobarea participării Municipiului Zalău la Programul privind casarea autovehiculelor uzate, derulat în cofinanţare cu Administraţia Fondului pentru Mediu
Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ – în format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 12.04.2023.
Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula în perioada 13.04.2023 – 08.05.2023 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Marius Claudiu Chiș - director economic adjunct
Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
- prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
- la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni - joi: 7,30-16,00 și vineri: 7,30-13,30
Materialele transmise vor purta menţiunea "Propuneri referitoare la Proiectul de act normativ privind aprobarea participării Municipiului Zalău la Programul privind casarea autovehiculelor uzate, derulat în cofinanţare cu Administraţia Fondului pentru Mediu"
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 08.05.2023.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550 e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: Marius Claudiu Chiș - director economic adjunct
07.04.2023
Proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei de urbanism „Plan urbanistic zonal pentru construire imobile cu funcţiuni mixte, amenajare platforme exterioare cu parcări, alei carosabile şi pietonale, căi de acces, amenajare spaţii verzi, împrejmuire teren, realizare branşamente utilităţi, operaţiuni cadastrale/notariale*’ situat în Zalău, str. Alexandru loan Cuza, beneficiar Ilea George Bogdan şi soţia Ilea Cristina lulia
Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ – în format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 07.04.2023.
Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula în perioada 10.04.2023 – 03.05.2023 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Vlad Petre - arhitect șef
Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
- prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
- la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni - joi: 7,30-16,00 și vineri: 7,30-13,30
Materialele transmise vor purta menţiunea "Propuneri referitoare la Proiectul de act normativ privind aprobarea documentaţiei de urbanism „Plan urbanistic zonal pentru construire imobile cu funcţiuni mixte, amenajare platforme exterioare cu parcări, alei carosabile şi pietonale, căi de acces, amenajare spaţii verzi, împrejmuire teren, realizare branşamente utilităţi, operaţiuni cadastrale/notariale*’ situat în Zalău, str. Alexandru loan Cuza, beneficiar Ilea George Bogdan şi soţia Ilea Cristina lulia"
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 03.05.2023.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550 e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: Vlad Petre - arhitect șef
24.03.2023
Proiect de hotărâre privind aprobarea atribuirii a 6 autorizaţii taxi şi a noului Regulament privind organizarea şi funcţionarea serviciului public de transport în regim de taxi în Municipiul Zalău
Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ – în format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 24.03.2023.
Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula în perioada 27.03.2023 – 19.04.2023 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Rodica Ciurte - șef serviciu MSCUP
Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
- prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
- la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni - joi: 7,30-16,00 și vineri: 7,30-13,30
Materialele transmise vor purta menţiunea "Propuneri referitoare la Proiectul de act normativ privind aprobarea atribuirii a 6 autorizaţii taxi şi a noului Regulament privind organizarea şi funcţionarea serviciului public de transport în regim de taxi în Municipiul Zalău”
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 19.04.2023.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550 e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: Rodica Ciurte - șef serviciu MSCUP
22.03.2023
Proiect de hotărâre privind aprobarea noului Regulament și a noului Caiet de sarcini al serviciului de administrare a domeniului public și privat al municipiului Zalău - activitatea de administrare, organizare, funcționare și întreținere a cimitirelor și prestarea de servicii funerare, a modelului Contractului de concesiune a locurilor de înhumare și a prețului concesiunii, precum și a tarifelor aferente activităților prestate
Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ – în format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 22.03.2023.
Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula în perioada 23.03.2023 – 12.04.2023 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Rodica Ciurte - șef serviciu MSCUP
Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
- prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
- la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni - joi: 7,30-16,00 și vineri: 7,30-13,30
Materialele transmise vor purta menţiunea "Propuneri referitoare la Proiectul de act normativ privind aprobarea noului Regulament și a noului Caiet de sarcini al serviciului de administrare a domeniului public și privat al municipiului Zalău - activitatea de administrare, organizare, funcționare și întreținere a cimitirelor și prestarea de servicii funerare, a modelului Contractului de concesiune a locurilor de înhumare și a prețului concesiunii, precum și a tarifelor aferente activităților prestate”
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 12.04.2023.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550 e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: Rodica Ciurte - șef serviciu MSCUP
02.03.2023
Proiect de hotărâre privind aprobarea Planului Urbanistic General al Municipiului Zalău şi a Regulamentului Local de Urbanism aferent, potrivit documentaţiei de urbanism: „Actualizarea Planului Urbanistic General al Municipiului Zalău şi a Regulamentului Local de Urbanism aferent acestuia”
Certificat de urbanism/avize Avize Parte Scrisa Parte Desenata Planse
Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ – în format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 02.03.2023.
Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula în perioada 03.03.2023 – 23.03.2023 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Vlad Petre - arhitect șef
Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
- prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
- la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni - joi: 7,30-16,00 și vineri: 7,30-13,30
Materialele transmise vor purta menţiunea "Propuneri referitoare la Proiectul de act normativ privind aprobarea Planului Urbanistic General al Municipiului Zalău şi a Regulamentului Local de Urbanism aferent, potrivit documentaţiei de urbanism: „Actualizarea Planului Urbanistic General al Municipiului Zalău şi a Regulamentului Local de Urbanism aferent acestuia”
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 23.03.2023.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550 e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: Vlad Petre - arhitect șef
16.02.2023
Proiect de hotărâre privind modificarea, începând cu anul fiscal 2024, a nivelului valorilor impozabile, impozitelor, taxelor locale şi a altor taxe asimilate acestora, amenzilor, prin indexarea cu rata infiaţiei în procent de 13,8%
Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ – în format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 16.02.2023.
Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula în perioada 17.02.2023 – 09.03.2023 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Marius Chiș - director economic adjunct
Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
- prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
- la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni - joi: 7,30-16,00 și vineri: 7,30-13,30
Materialele transmise vor purta menţiunea "Propuneri referitoare la Proiectul de act normativ privind modificarea, începând cu anul fiscal 2024, a nivelului valorilor impozabile, impozitelor, taxelor locale şi a altor taxe asimilate acestora, amenzilor, prin indexarea cu rata infiaţiei în procent de 13,8%
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 09.03.2023.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550 e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: director economic adjunct Marius Chiș
09.02.2023
Proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei de urbanism „Plan urbanistic zonal pentru schimbare VTR din zonă mixtă (ZM) în zonă de locuinţe individuale cu regim mic de înălţime^’ situat în municipiului Zalău, str. Freziilor nr. 25, beneficiar SC Field Residence SRL
Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ – în format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro –Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 09.02.2023.
Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula în perioada 10.02.2023 – 02.03.2023 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Vlad Petre - arhitect șef
Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
- prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
- la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni - joi: 7,30-16,00 și vineri: 7,30-13,30
Materialele transmise vor purta menţiunea "Propuneri referitoare la Proiectul de act normativ Plan urbanistic zonal pentru schimbare VTR din zonă mixtă (ZM) în zonă de locuinţe individuale cu regim mic de înălţime^’ situat în municipiului Zalău, str. Freziilor nr. 25, beneficiar SC Field Residence SRL
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 02.03.2023.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550 e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: arhitect șef Vlad Petre
21.12.2022
Proiect de hotărâre privind aprobarea "Schemei de ajutor de minimis privind procedura de acordare a reducerilor la plata impozitului/taxei pe clădiri, în următorii trei ani fiscali (2023-2025), pentru întreprinderile, contribuabili ai bugetului local al Municipiului Zalău, care deţin clădiri afiate „în clasă energetică A" şi o certificare oficială recunoscută la nivel mondial (BREEM, LEED, DGNB, CASBEE şi GREEN STAR) ca şi „clădire verde”
Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ – în format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro –Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 21.12.2022.
Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula în perioada 22.12.2022 – 13.01.2023 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Marius Chiș - director executiv adjunct Direcția economică
Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
- prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
- la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni - joi: 7,30-16,00 și vineri: 7,30-13,30
Materialele transmise vor purta menţiunea "Propuneri referitoare la Proiectul de act normativ privind aprobarea "Schemei de ajutor de minimis privind procedura de acordare a reducerilor la plata impozitului/taxei pe clădiri, în următorii trei ani fiscali (2023-2025), pentru întreprinderile, contribuabili ai bugetului local al Municipiului Zalău, care deţin clădiri afiate „în clasă energetică A" şi o certificare oficială recunoscută la nivel mondial (BREEM, LEED, DGNB, CASBEE şi GREEN STAR) ca şi „clădire verde”
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 13.01.2023.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550 e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: director executiv Marius Chiș
21.12.2022
Proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei de urbanism „Plan Urbanistic de Detaliu pentru construire locuinţe semicolective, împrejmuire teren şi amenajări exterioare”, str. Pescarilor nr. 33, beneficiari Pintican Cornel şi Luca Marta Cornelia
Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ – în format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro –Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 21.12.2022.
Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula în perioada 22.12.2022 – 13.01.2023 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Vlad Petre - arhitect șef
Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
- prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
- la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni - joi: 7,30-16,00 și vineri: 7,30-13,30.
Materialele transmise vor purta menţiunea "Propuneri referitoare la Proiectul de act normativ privind aprobarea documentaţiei de urbanism „Plan Urbanistic de Detaliu pentru construire locuinţe semicolective, împrejmuire teren şi amenajări exterioare”, str. Pescarilor nr. 33, beneficiari Pintican Cornel şi Luca Marta Cornelia.
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 13.01.2023.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550 e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact arhitect șef Vlad Petre
21.12.2022
Proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei de urbanism „Plan urbanistic zonal petmu modificare PUZ aprobat prin HCL nr. 189 din 19.09.2011, în vederea amplasării unor obiective de interes public şi privat ale Municipiului Zalău" situat în intravilanul Municipiului Zalău, str. Bistriţei nr. 5, beneficiar Municipiul Zalău
Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ – în format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro –Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 21.12.2022.
Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula în perioada 22.12.2022 – 13.01.2023 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Vlad Petre - arhitect șef
Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
- prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
- la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni - joi: 7,30-16,00 și vineri: 7,30-13,30.
Materialele transmise vor purta menţiunea "Propuneri referitoare la Proiectul de act normativ privind aprobarea documentaţiei de urbanism „Plan urbanistic zonal petmu modificare PUZ aprobat prin HCL nr. 189 din 19.09.2011, în vederea amplasării unor obiective de interes public şi privat ale Municipiului Zalău" situat în intravilanul Municipiului Zalău, str. Bistriţei nr. 5, beneficiar Municipiul Zalău
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 13.01.2023.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550 e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: arhitect șef Vlad Petre
14.12.2022
Proiect de hotărâre privind realizarea gestiunii directe a serviciului de iluminat public prin intermediul operatorului public Serviciul de Administrare a Domeniului Public al Municipiului Zalău, în condiţiile art. 28 alin. (2), lit. a) şi alin. (5), din Legea nr. 51/2006, republicată, aprobarea Regulamentului serviciului de iluminat public, a Caietului de sarcini şi a Contractului de administrare a serviciului de iluminat public în Municipiul Zalău
Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ – în format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro –Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 14.12.2022.
Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula în perioada 15.12.2022 – 06.01.2023 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Rodica Ciurte - șef serviciu MSCUP
Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
- prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
- la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni - joi: 7,30-16,00 și vineri: 7,30-13,30.
Materialele transmise vor purta menţiunea "Propuneri referitoare la Proiectul de act normativ privind realizarea gestiunii directe a serviciului de iluminat public prin intermediul operatorului public Serviciul de Administrare a Domeniului Public al Municipiului Zalău”
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 06.01.2023.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550 e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: șef serviciu Rodica Ciurte
17.11.2022
Proiect de hotărâre privind modificarea Regulamentului serviciului de administrare a domeniului public şi privat al Municipiului Zalău - activitatea de administrare, întreţinere şi exploatare a parcărilor aparţinând domeniului public şi privat al Municipiului Zalău, aprobat prin HCL nr. 66 din 31 martie 2022 şi modificat prin HCL nr. 220 din 30 iunie 2022
Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ – în format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro –Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 17.11.2022.
Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula în perioada 18.11.2022 – 13.12.2022 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Rodica Ciurte - șef serviciu MSCUP
Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
- prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
- la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni - joi: 7,30-16,00 și vineri: 7,30-13,30.
Materialele transmise vor purta menţiunea "Propuneri referitoare la Proiectul de act normativ privind modificarea Regulamentului serviciului de administrare a domeniului public şi privat al Municipiului Zalău - activitatea de administrare, întreţinere şi exploatare a parcărilor aparţinând domeniului public şi privat al Municipiului Zalău”
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 13.12.2022.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550 e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: șef serviciu Rodica Ciurte
08,.11.2022
Proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei de urbanism „Plan urbanistic zonal pentru reglementarea unei noi zone de instituţii şi servicii de interes public cu funcţiuni complementare, în vederea introducerii în intravilan a terenurilor situate în Păşunea Şes Mic, Şes Mare din Parcela Repaus” situat în extravilanul Municipiului Zalău, beneficiar Municipiul Zalău
Documentatie
Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ – în format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro –Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 08.11.2022.
Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula în perioada 09.11.2022 – 29.11.2022 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: arhitect șef Vlad Petre
Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
- prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
- la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, de luni până vineri între orele 7,30-16,00.
Materialele transmise vor purta menţiunea "Propuneri referitoare la Proiectul de act normativ privind aprobarea documentaţiei de urbanism Plan urbanistic zonal pentru reglementarea unei noi zone de instituţii şi servicii de interes public cu funcţiuni complementare, în vederea introducerii în intravilan a terenurilor situate în Păşunea Şes Mic, Şes Mare din Parcela Repaus”
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 29.11.2022.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550 e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: arhitect șef Vlad Petre.
13.10.2022
Proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei de urbanism „Plan urbanistic zonal pentru schimbare U.T.R.- uri existente în zonă comercială (shopping center), zonă mixtă (rezidențial, comercial şi servicii), construcţii şi amenajări sportive, zonă de agrement, servicii şi turism, realizare acces, echipare edilitară şi operaţiuni notariale” bd. Milhai Viteazul, nr. 58, beneficiar SC PETRON ENERGY SRL
Documentatie
Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ – în format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro –Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 13.10.2022.
Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula în perioada 14.10.2022 – 03.11.2022 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: arhitect șef Vlad Petre
Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
- prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
- ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
- prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
- la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, de luni până vineri între orele 7,30-16,00.
Materialele transmise vor purta menţiunea "Propuneri referitoare la Proiectul de act normativ privind aprobarea documentaţiei de urbanism „Plan urbanistic zonal pentru schimbare U.T.R.- uri existente în zonă comercială (shopping center), zonă mixtă (rezidemial, comercial şi servicii), construcţii şi amenajări sportive, zonă de agrement, servicii şi turism, realizare acces, echipare edilitară şi operaţiuni notariale” bd. Miliai Viteazul, nr. 58, beneficiar SC PETRON ENERGY SRL
Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică până la data de 03.11.2022.
Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550 e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: arhitect șef Vlad Petre.