System Administrator

Transparența decizională

Persoana responsabilă: Cristian Lucian Dobra - șef Serviciu Administrație Locală, Arhivă, desemnată prin dispoziția primarului nr. 175/2024
Contact: tel. 0260/610550 int. 121; e-mail: dobracristian@zalausj.ro

Raportul anual privind transparența decizională va cuprinde cel puțin următoarele elemente:
   a) numărul total al recomandărilor primite;
   b) numărul total al recomandărilor incluse în proiectele de acte normative și în conținutul deciziilor luate;
   c) numărul participanților la ședințele publice;
   d) numărul dezbaterilor publice organizate pe marginea proiectelor de acte normative;
   e) situația cazurilor în care autoritatea publică a fost acționată în justiție pentru nerespectarea prevederilor prezentei legi;
   f) evaluarea proprie a parteneriatului cu cetățenii și asociațiile legal constituite ale acestora;
   g) numărul ședințelor care nu au fost publice și motivația restricționării accesului.

   Formular pentru colectarea de propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare

   Registru pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele hotărârilor cu caracter normativ

   Registru pentru consemnarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectele dispozițiilor cu caracter normativ

Raport de evaluare a implementării legii 52/2003

   - în anul:
2024   2023   2022   2021   2020   2019   2018   2017   2016   2015   2014   2013   2012   2011   2010   2009

Proiecte de acte administrative cu caracter normativ

PUZ pentru parcelare terenuri în vederea construirii de locuinţe pe parcelele rezultate

04.07.2025
Proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei de urbanism "Plan Urbanistic Zonal pentru parcelare terenuri în vederea construirii de locuinţe pe parcelele rezultate" situat în Zalău, strada Gh Pop de Băseşti, FN

   Documentatie

Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ în  format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 04.07.2025.
     Proiectul de act normativ se poate obține în copie pe bază de cerere depusă la Camera 4 a instituției - Centrul de relații cu publicul, informații publice.
     Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula până la data de 25.07.2025 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Alexandru Radu - arhitect șef
     Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
   - prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
   - ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
   - prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
   - la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni 8.00 - 17,00; marți - joi: 8.00-16,00 și vineri: 8,00-13,30
     Materialele transmise vor purta menţiunea Propuneri referitoare la proiectul de act normativ
privind aprobarea documentaţiei de urbanism "Plan Urbanistic Zonal pentru parcelare terenuri în vederea construirii de locuinţe pe parcelele rezultate" situat în Zalău, strada Gh Pop de Băseşti, FN
     Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică pana la data de 25.07.2025.
     Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550  e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: Alexandru Radu - arhitect șef

Ajustarea tarifelor aferente serviciului public de salubrizare activităţile de deratizare, dezinsecţie şi dezinfecţie

15.04.2025
Proiect de hotărâre privind ajustarea tarifelor aferente serviciului public de salubrizare - activităţile de deratizare, dezinsecţie şi dezinfecţie în Municipiul Zalău, prestate de S.C. Coral Impex S.R.L., în baza Contractului de delegare nr. 30009/06.04.2022, aprobate prin Hotătărea Consiliului Local nr.146 din 30.05.2024

Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ în  format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 15.04.2025.
     Proiectul de act normativ se poate obține în copie pe bază de cerere depusă la Camera 4 a instituției - Centrul de relații cu publicul, informații publice.
     Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula până la data de 13.05.2025 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Rodica Ciurte - șef serviciu MSCUP
     Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
   - prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
   - ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
   - prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
   - la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni 8.00 - 17,00; marți - joi: 8.00-16,00 și vineri: 8,00-13,30
     Materialele transmise vor purta menţiunea Propuneri referitoare la proiectul de act normativ
privind ajustarea tarifelor aferente serviciului public de salubrizare activităţile de deratizare, dezinsecţie şi dezinfecţie în Municipiul Zalău, prestate de S.C. Coral Impex S.R.L., în baza Contractului de delegare nr. 30009/06.04.2022, aprobate prin Hotătărea Consiliului Local nr.146 din 30.05.2024
     Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică pana la data de 13.05.2025.
     Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550  e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: Rodica Ciurte - șef serviciu MSCUP

Regulamentul privind administrarea, exploatarea și întreținerea parcărilor

07.04.2025
Proiect de hotărâre privind aprobarea noului Regulament şi noului Caiet de sarcini al Serviciului de administrare, întreţinere şi exploatare parcări aparţinând domeniului public şi privat al Municipiului Zalău

Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ în  format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 07.04.2025.
     Proiectul de act normativ se poate obține în copie pe bază de cerere depusă la Camera 4 a instituției - Centrul de relații cu publicul, informații publice.
     Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula până la data de 30.04.2025 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Rodica Ciurte - șef serviciu MSCUP
     Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
   - prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
   - ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
   - prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
   - la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni 8.00 - 17,00; marți - joi: 8.00-16,00 și vineri: 8,00-13,30
     Materialele transmise vor purta menţiunea Propuneri referitoare la proiectul de act normativ
privind aprobarea noului Regulament şi noului Caiet de sarcini al Serviciului de administrare, întreţinere şi exploatare parcări aparţinând domeniului public şi privat al Municipiului Zalău
     Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică pana la data de 30.04.2025.
     Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550  e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: Rodica Ciurte - șef serviciu MSCUP

Regulamentul privind desfăşurarea circulaţiei vehiculelor pentru transportul de mărfuri

18.02.2025
Proiect de hotărâre pentru modificarea şi completarea Regulamentului privind desfăşurarea circulaţiei vehiculelor pentru transportul de mărfuri, ori pentru efectuarea de servicii sau lucrări în Municipiul Zalău, aprobat prin Hotărârea Consiliului Local nr. 96 din 05 aprilie 2024

Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ în  format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 18.02.2025.
     Proiectul de act normativ se poate obține în copie pe bază de cerere depusă la Camera 4 a instituției - Centrul de relații cu publicul, informații publice.
     Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula până la data de 11.03.2025 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Rodica Ciurte - șef serviciu MSCUP
     Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
   - prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
   - ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
   - prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
   - la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni 8.00 - 17,00; marți - joi: 8.00-16,00 și vineri: 8,00-13,30
     Materialele transmise vor purta menţiunea Propuneri referitoare la proiectul de act normativ
privind modificarea şi completarea Regulamentului privind desfăşurarea circulaţiei vehiculelor pentru transportul de mărfuri, ori pentru efectuarea de servicii sau lucrări în Municipiul Zalău, aprobat prin Hotărârea Consiliului Local nr. 96 din 05 aprilie 2024
     Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică pana la data de 11.03.2025.
     Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550  e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: Rodica Ciurte - șef serviciu MSCUP

Modificarea, începând cu anul fiscal 2026, a nivelului taxelor și impozitelor

06.02.2025
Proiect de hotărâre privind modificarea, începând cu anul fiscal 2026, a nivelului valorilor impozabile, impozitelor, taxelor locale şi a altor taxe asimilate acestora, amenzilor, prin indexarea cu rata inflaţiei în procent de 5,6%

   Anexa

Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ în  format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 06.02.2025.
     Proiectul de act normativ se poate obține în copie pe bază de cerere depusă la Camera 4 a instituției - Centrul de relații cu publicul, informații publice.
     Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula până la data de 27.02.2025 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Marius Claudiu Chiș - dir. ec. adjunct
     Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
   - prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
   - ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
   - prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
   - la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni 8.00 - 17,00; marți - joi: 8.00-16,00 și vineri: 8,00-13,30
     Materialele transmise vor purta menţiunea Propuneri referitoare la proiectul de act normativ
privind modificarea, începând cu anul fiscal 2026, a nivelului valorilor impozabile, impozitelor, taxelor locale şi a altor taxe asimilate acestora, amenzilor, prin indexarea cu rata inflaţiei în procent de 5,6%
     Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică pana la data de 27.02.2025.
     Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550  e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: Marius Claudiu Chiș - dir. ec. adjunct

PUD construire locuinţe colective mici - str. A. I. Cuza

30.01.2025
Proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei de urbanism „Plan Urbanistic de Detaliu - Construire locuințe colective mici, împrejmuire teren și amenajări exterioare pe teren proprietate privată, în suprafaţă de 1835 mp, înscris în C.F. nr. 54861 Zalău, nr. cad. 54861, situat în intravilanul municipiului Zalău, pe strada Corneliu Coposu nr. 127C

   Documentatie

Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ în  format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 30.01.2025.
     Proiectul de act normativ se poate obține în copie pe bază de cerere depusă la Camera 4 a instituției - Centrul de relații cu publicul, informații publice.
     Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula până la data de 21.02.2025 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: arh. Alexandru Marian Radu
     Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
   - prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
   - ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
   - prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
   - la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni 8.00 - 17,00; marți - joi: 8.00-16,00 și vineri: 8,00-13,30
     Materialele transmise vor purta menţiunea Propuneri referitoare la proiectul de act normativ
privind aprobarea documentaţiei de urbanism Plan Urbanistic de Detaliu - Construire locuințe colective mici, împrejmuire teren și amenajări exterioare pe teren proprietate privată, în suprafaţă de 1835 mp, înscris în C.F. nr. 54861 Zalău, nr. cad. 54861, situat în intravilanul municipiului Zalău, pe strada Corneliu Coposu nr. 127C
     Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică pana la data de 21.02.2025.
     Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550  e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: arh. Alexandru Marian Radu

PUD construire locuinţe colective mici - str. A. I. Cuza

22.01.2025
Proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei de urbanism „Plan Urbanistic de Detaliu (P.U.D.) - Construire locuinţe colective mici cu 6 apartamente, împrejmuire teren şi amenajări exterioare”, pentru imobilul situat în intravilanul Municipiului Zalău, str. Alexandru loan Cuza, nr. 2, jud. Sălaj

   Documentatie

Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ în  format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 22.01.2025.
     Proiectul de act normativ se poate obține în copie pe bază de cerere depusă la Camera 4 a instituției - Centrul de relații cu publicul, informații publice.
     Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula până la data de 13.02.2025 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: ing. Gavra Terezia - șef serviciu urbanism
     Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
   - prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
   - ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
   - prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
   - la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni 8.00 - 17,00; marți - joi: 8.00-16,00 și vineri: 8,00-13,30
     Materialele transmise vor purta menţiunea Propuneri referitoare la proiectul de act normativ
privind aprobarea documentaţiei de urbanism „Plan Urbanistic de Detaliu (P.U.D.) - Construire locuinţe colective mici cu 6 apartamente, împrejmuire teren şi amenajări exterioare”, pentru imobilul situat în intravilanul Municipiului Zalău, str. Alexandru loan Cuza, nr. 2, jud. Sălaj
     Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică pana la data de 13.02.2025.
     Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550  e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: ing. Gavra Terezia - șef serviciu urbanism

PUZ pentru parcelare teren - strada Cerbului

20.12.2024
Proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei de urbanism „Plan Urbanistic Zonal pentru parcelare teren, reglementări urbanistice, trama stradală, echipare edilitară şi realizare acces", situat în Zalău, strada Cerbului, F.N.

   Documentatie

Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ în  format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 20.12.2024.
     Proiectul de act normativ se poate obține în copie pe bază de cerere depusă la Camera 4 a instituției - Centrul de relații cu publicul, informații publice.
     Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula până la data de 22.01.2025 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: ing. Gavra Terezia - șef serviciu urbanism
     Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
   - prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
   - ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
   - prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
   - la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni 8.00 - 17,00; marți - joi: 8.00-16,00 și vineri: 8,00-13,30
     Materialele transmise vor purta menţiunea Propuneri referitoare la proiectul de act normativ
privind aprobarea documentaţiei de urbanism „Plan Urbanistic Zonal pentru parcelare teren, reglementări urbanistice, trama stradală, echipare edilitară şi realizare acces", situat în Zalău, strada Cerbului, F.N.
     Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică pana la data de 22.01.2025.
     Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550  e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: ing. Gavra Terezia - șef serviciu urbanism

Actualizarea Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbană Zalău 2021 - 203

19.12.2024
Proiect de hotărâre privind aprobarea actualizării Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbană Zalău 2021 - 2030 - Revizia 1

   Documentatie

Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ în  format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 19,12.2024.
     Proiectul de act normativ se poate obține în copie pe bază de cerere depusă la Camera 4 a instituției - Centrul de relații cu publicul, informații publice.
     Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula până la data de 21.01.2025 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Ramona Butcovan - șef serviciu Managementul Proiectelor
     Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
   - prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
   - ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
   - prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
   - la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni 8.00 - 17,00; marți - joi: 8.00-16,00 și vineri: 8,00-13,30
     Materialele transmise vor purta menţiunea Propuneri referitoare la proiectul de act normativ
privind aprobarea actualizării Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbană Zalău 2021 - 2030 - Revizia 1
     Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică pana la data de 21.01.2025.
     Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550  e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: Ramona Butcovan - șef serviciu Managementul Proiectelor

PUZ pentru construire locuinţe şi reglementare tramă stradală

29.11.2024
Proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei de urbanism „Plan Urbanistic Zonal pentru construire locuinţe şi reglementare tramă stradală", pentru imobilele situate în Zalău, strada Gheorghe Pop de Băseşti F.N.

   Documentatie

Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ în  format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter, începând cu data de 29,11.2024.
     Proiectul de act normativ se poate obține în copie pe bază de cerere depusă la Camera 4 a instituției - Centrul de relații cu publicul, informații publice.
     Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula până la data de 20.12.2024 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Vlad Petre - arhitect șef
     Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
   - prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
   - ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
   - prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
   - la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni 8.00 - 17,00; marți - joi: 8.00-16,00 și vineri: 8,00-13,30
     Materialele transmise vor purta menţiunea Propuneri referitoare la proiectul de act normativ
privind aprobarea documentaţiei de urbanism „Plan Urbanistic Zonal pentru construire locuinţe şi reglementare tramă stradală", pentru imobilele situate în Zalău, strada Gheorghe Pop de Băseşti F.N.
     Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică pana la data de 20.12.2024.
     Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550  e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: Vlad Petre - arhitect șef

Stabilirea impozitelor și taxelor locale pentru anul 2025

07.11.2024
Proiect de hotărâre privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale, a tarifelor şi chiriilor pentru administrarea bunurilor ce aparţin domeniului public şi privat al municipiului Zalău pentru anul 2025

     anexa 1;     anexa 2;     anexa 3;     anexa 4;     anexa 5;     anexa 6;     anexa 7

Notă: Cuprinsul Proiectului de act normativ – în  format electronic şi pe suport de hârtie pot fi consultate de persoanele interesate pe site-ul Primăriei municipiului Zalău - adresa www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională şi la sediul instituției Piața Iuliu Maniu nr. 3, avizier – parter,începând cu data de 07,11.2024.
     Proiectul de act normativ se poate obține în copie pe bază de cerere depusă la Camera 4 a instituției - Centrul de relații cu publicul, informații publice.
     Eventualele propuneri, sugestii sau opinii cu valoare de recomandare faţă de proiectul de act normativ propus se pot formula până la data de 28.11.2024 inclusiv. Persoană de contact pentru informaţii: Marius Claudiu Chiș - director economic adjunct
     Modalităţi de trasmitere a recomandărilor:
   - prin formularul online disponibil pe pagina de internet a instituţiei la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională;
   - ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: primaria@zalausj.ro;
   - prin poştă, pe adresa Piața Iuliu Maniu nr. 3 – Primăria Municipiului Zalău;
   - la sediul instituţiei, cam. 4 - Centrul de Relații cu publicul, luni 8.00 - 17,00; marți - joi: 8.00-16,00 și vineri: 8,00-13,30
     Materialele transmise vor purta menţiunea Propuneri referitoare la proiectul de act normativ
privind stabilirea impozitelor şi taxelor locale, a tarifelor şi chiriilor pentru admministrarea bunurilor ce aparţin domeniului public şi privat al municipiului Zalău pentru anul 2025
     Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituţiei, la linkul www.zalausj.ro – Secţiunea Monitorul Oficial/Transparenţă decizională. Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris. Pentru cei interesaţi există şi posibilitatea organizării unei întâlniri în care să se dezbată public proiectul de act normativ, în cazul în care acest lucru este cerut în scris de către o asociaţie legal constituită sau de către o altă autoritate sau instituţie publică pana la data de 28.11.2024.
     Pentru informaţii suplimentare, vă stăm la dispoziţie la următoarele date de contact: telefon: 0260/610550  e-mail: primaria@zalausj.ro, persoană de contact: Marius Claudiu Chiș - director economic adjunct

Close Search Window