HOTĂRÂREA NR.209 din 07 iulie 2017
HOTĂRÂREA NR.209
privind modificarea Organigramei și a Statului de funcţii al Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Zalău şi a Direcţiei publice comunitare de evidenţă a persoanelor prin transformarea unor funcții vacante de execuție
Consiliul Local al Municipiului Zalău;
Având în vedere:
-Referatul nr.42053 din 05.07.2017 al Direcţiei Resurse umane, monitorizare unităţi de învăţământ-CFG – Serviciul Resurse umane, salarizare;
-Prevederile art.107 alin.(2) lit.b din Legea nr.188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
În temeiul art.36 alin.(2) lit.a), alin.(3) lit.b) şi art.45, alin.1 din Legea 215/2001 privind administraţia public locală, republicată;
HOTĂRĂŞTE:
Art.1. Se aprobă Organigrama conform Anexei 1 şi Statul de funcţii al Aparatului de specialitate al Primarului municipiului Zalău şi a Direcţiei publice comunitare de evidenţă a persoanelor conform Anexei 2 prin transformarea unor funcţii vacante de execuţie. Anexa 1 şi Anexa 2 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. Cu data prezentei se abrogă Anexa 1 la HCL nr.240 din 29 septembrie 2016 și HCL nr.151 din 25.05.2017 privind modificarea Statului de funcţii pentru Aparatul de specialitate al Primarului municipiului Zalău şi a Direcţiei publice comunitare de evidenţă a persoanelor prin transformarea unor funcții vacante de execuție.
Art.3. Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Resurse umane, monitorizare unităţi de învăţământ, CFG.
Art.4. Prezenta hotărâre se comunică cu:
· Instituţia prefectului Judeţului Sălaj;
· Primarul Municipiului Zalău;
· Direcţia Administraţie Publică;
· Direcţia Economică
· Direcţia Resurse umane, monitorizare unităţi de învăţământ, CFG
· ANFP Bucureşti