HOTĂRÂREA NR.71 din 21 martie 2011
HOTĂRÂREA NR.71
privind aprobarea numărului de posturi, a organigramei respectiv a statului de functii
pentru personalul Direcției Generale de Administrare a Domeniului Public Zalău
Consiliul local al municipiului Zalău;
Avândîn vedere:
-Referatul nr.545/16.03.2011 al Direcției Generale de Administrare a Domeniului Public și Privat al Municipiului Zalău si Referatul nr.15.607 /17.03.2011 al Serviciului resurse umane, salarizare;
-Avizul Comisiilor de specialitate ale Consiliului local al municipiului Zalău,
-Văzând prevederile HCL nr.66/.21.03.2011 privind retragerea dreptului de administrarea a Parcului municipal Padure Bradet,
în conformitate cu prevederile art.36 alin.3 lit.b și 45 alin.1 din Legea 215/2001 privind administrația publică locală, republicată;
HOTĂRĂȘTE:
Art.1.Se aprobă numărul de posturi, organigrama respectiv statul de functii pentru personalul Direcției Generale de Administrare a Domeniului Public Zalău,începând cu data de 01.04.2011, conform Anexelor 1, 2 si 3 la prezenta hotărâre, urmare a retragerii dreptului de administrarea din favoarea acestei institutii asupra imobilului Parc municipal Padure Bradet. Odată cu intrarea in vigoare a prezentei hotârâri, se abrogă HCL nr.299/13.12.2010.
Art.2.Cu ducerea laîndeplinire seîncredințează Serviciul resurse umane din cadrul aparatului propriu si Direcția Generală de Administrare a Domeniului Public Zalău.
Art.3. Prezenta hotărâre se comunică cu:
· Institutia Prefectului județul Sălaj
· Primarul municipiului Zalău
· Direcția economică, Directia tehnica
· Direcția administrație publică locală
· Serviciul resurse umane, Administrator public
· DGADP Zalău