Comunicate de presă


Aprilie 2020
Martie 2020
Februarie 2020
Ianuarie 2020
Decembrie 2019
Noiembrie 2019
Octombrie 2019
Septembrie 2019
August 2019
Iulie 2019
Iunie 2019
Mai 2019
Aprilie 2019
Martie 2019
Februarie 2019
Ianuarie 2019
Decembrie 2018
Noiembrie 2018
Octombrie 2018
Septembrie 2018
August 2018
Iulie 2018
Iunie 2018
Mai 2018
Aprilie 2018
Martie 2018
Februarie 2018
Ianuarie 2018
Decembrie 2017
Noiembrie 2017
Octombrie 2017
Septembrie 2017
August 2017
Iulie 2017
Iunie 2017
Mai 2017
Aprilie 2017
Martie 2017
Februarie 2017
Ianuarie 2017
Decembrie 2016
Noiembrie 2016
Octombrie 2016
Septembrie 2016
August 2016
Iulie 2016
Iunie 2016
Mai 2016
Aprilie 2016
Martie 2016
Februarie 2016
Ianuarie 2016
Decembrie 2015
Septembrie 2015
Iulie 2015
Iunie 2015
Mai 2015
Martie 2015
Ianuarie 2015
Decembrie 2014
Noiembrie 2014
Octombrie 2014
Septembrie 2014
Iulie 2014
Iunie 2014
Mai 2014
Aprilie 2014
Martie 2014
Februarie 2014
Ianuarie 2014
Decembrie 2013
Noiembrie 2013
Octombrie 2013
Septembrie 2013
August 2013
Iulie 2013
Iunie 2013
Mai 2013
Aprilie 2013
Martie 2013
Februarie 2013
Ianuarie 2013
Decembrie 2012
Noiembrie 2012
Octombrie 2012
Septembrie 2012
August 2012
Iulie 2012
Iunie 2012
Mai 2012
Aprilie 2012
Martie 2012
Februarie 2012
Ianuarie 2012
Decembrie 2011
Noiembrie 2011
Octombrie 2011
Septembrie 2011
August 2011
Iulie 2011
Iunie 2011
Mai 2011
Aprilie 2011
Martie 2011
Ianuarie 2011
Decembrie 2010
Noiembrie 2010
Octombrie 2010
Septembrie 2010
August 2010
Iulie 2010
Iunie 2010
Mai 2010
Aprilie 2010
Martie 2010
Februarie 2010
Ianuarie 2010
Decembrie 2009
Noiembrie 2009
Octombrie 2009
Septembrie 2009
August 2009
Iulie 2009
Iunie 2009
Mai 2009
Aprilie 2009
Martie 2009
Februarie 2009
Ianuarie 2009
Decembrie 2008
Noiembrie 2008
Octombrie 2008
Septembrie 2008
August 2008
Iulie 2008
Iunie 2008
Mai 2008
Aprilie 2008
Martie 2008
Februarie 2008
Ianuarie 2008
Aprilie 2007
Octombrie 2006
Ianuarie 2006
Decembrie 2005
Noiembrie 2005
Octombrie 2005


Programul de lucru cu publicul a Direcției Publice Comunitare de Evidență a Persoanelor

        În contextul prevenirii riscului de răspândire a infecției cu COVID19, programul de lucru cu publicul a Direcției Publice Comunitare de Evidență a Persoanelor, pe perioada instituirii stării de urgență, se va desfășura după cum urmează:

 

        SERVICIUL STARE CIVILĂ:

       

De luni până joi, între orele 8:30-12:00 și vineri între 8:30-10:00:

1.   primirea documentelor în vederea înregistrării deceselor;

2.   primirea documentelor necesare înregistrării nou-născuților;

3.   transcrierea certificatelor de naștere pentru copiii născuți în străinătate, doar în cazuri justificate, cum ar fi urgențele medicale, dovedite cu documente;

4.   depunerea cererilor de solicitare a duplicatelor de pe actele de stare civilă, doar pentru urgențele justificate;

5.   depunerea dosarelor pentru oficierea căsătoriilor;

 

Notă: la oficierea căsătoriilor vor avea acces, atât în incinta instituției cât și în sala de căsătorii, maxim 10 persoane.

 

De luni până joi, între orele 14:00-15:00 și vineri între 12:00-13:00 :

Eliberarea certficatelor de stare civilă

 

SERVICIUL DE EVIDEȚĂ A PERSOANELOR

 

De luni până joi, între orele 8:30-12:00 și vineri între 8:30-10:00 :

1.   depunerea cererilor privind eliberarea actelor de identitate pentru cazuri deosebite, care nu suportă amânare;

2.   preluarea cererilor pentru eliberarea unor adeverințe sau formulare necesare solicitantului în următoarele 30 de zile;

 

De luni până joi, între orele 14:00-15:00 și vineri între 12:00-13:00 :

Eliberarea actelor de identitate, a adeverințelor și a formularelor solicitate, conform programării de la depunerea documentelor

 

În intervalul orar 12:00-14:00 și 15:00-16:00 se va proceda la igienizarea și dezinfectarea încăperilor destinate relațiilor cu publiciul, precum și a mobilierului existent în aceste spații.

 

PROGRAM PENTRU ZILELE DE SÂMBĂTĂ ȘI DUMINICĂ:

 

·         sâmbătă între orele 9:00-17:00- înregistrarea deceselor

·      căsătoriile se vor oficia conform programării

 

Pentru probleme deosebite putem fi apelați la numărul de telefon 0260/610550,

 Interior: 264, 183 și 224- pentru evidența persoanelor

             290,151 și 267- pentru starea civilă

Accesul în spatiile de relații cu publicul va fi limitat la maxim 2 persoane, pentru a păstra distanța minimă recomandată.

Vor avea acces în spațiile de relații cu publicul doar persoanele care au interes direct, fără alți însoțitori, cu excepția cazurilor când situația impune prezența unei alte persoane.

Precizăm că în conformitate cu prevederile art.14 din Anexa nr.1, la Decretul privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, nr.195, se menține valabilitatea documentelor eliberate de autoritățile publice care expiră pe perioada stării de urgență; în consecință, actele de identitate care expiră în această perioadă sunt valabile pe toată perioada cât este instituită starea de urgență.

 

 

Director

IOAN PUȘCAȘ

© Primaria Municipiului Zalau