![]() |
Anunturi - Arhiva
|
||||
Aprilie 2018 Martie 2018 Februarie 2018 Ianuarie 2018 Decembrie 2017 Noiembrie 2017 Octombrie 2017 Septembrie 2017 August 2017 Iunie 2017 Mai 2017 Aprilie 2017 Martie 2017 Februarie 2017 Ianuarie 2017 Decembrie 2016 Noiembrie 2016 Octombrie 2016 Septembrie 2016 August 2016 Iulie 2016 Iunie 2016 Mai 2016 Aprilie 2016 Martie 2016 Februarie 2016 Ianuarie 2016 Decembrie 2015 Noiembrie 2015 Octombrie 2015 Septembrie 2015 August 2015 Iulie 2015 Iunie 2015 Mai 2015 Aprilie 2015 Martie 2015 Februarie 2015 Ianuarie 2015 Decembrie 2014 Noiembrie 2014 Octombrie 2014 Septembrie 2014 August 2014 Iulie 2014 Mai 2014 Aprilie 2014 Martie 2014 Februarie 2014 Ianuarie 2014 Decembrie 2013 Noiembrie 2013 Octombrie 2013 Septembrie 2013 August 2013 Iulie 2013 Iunie 2013 Aprilie 2013 Martie 2013 Februarie 2013 Ianuarie 2013 Decembrie 2012 Noiembrie 2012 Octombrie 2012 Septembrie 2012 August 2012 Iulie 2012 Iunie 2012 Mai 2012 Aprilie 2012 Martie 2012 Februarie 2012 Ianuarie 2012 Decembrie 2011 Noiembrie 2011 Octombrie 2011 Septembrie 2011 August 2011 Iulie 2011 Iunie 2011 Mai 2011 Aprilie 2011 Martie 2011 Februarie 2011 Ianuarie 2011 Decembrie 2010 Noiembrie 2010 Octombrie 2010 Septembrie 2010 August 2010 Iulie 2010 Iunie 2010 Mai 2010 Aprilie 2010 Martie 2010 Februarie 2010 Ianuarie 2010 Decembrie 2009 Noiembrie 2009 Octombrie 2009 Septembrie 2009 August 2009 Iulie 2009 Iunie 2009 Mai 2009 Aprilie 2009 Martie 2009 Ianuarie 2009 Decembrie 2008 Noiembrie 2008 Octombrie 2008 Septembrie 2008 August 2008 Iulie 2008 Mai 2008 Aprilie 2008 Martie 2008 Februarie 2008 Ianuarie 2008 Decembrie 2007 Noiembrie 2007 Octombrie 2007 Septembrie 2007 August 2007 Iulie 2007 Iunie 2007 Mai 2007 Aprilie 2007 Martie 2007 Februarie 2007 Ianuarie 2007 Noiembrie 2006 Octombrie 2006 Septembrie 2006 Iulie 2006 Iunie 2006 Mai 2006 Aprilie 2006 Martie 2006 Ianuarie 2006 Decembrie 2005 Octombrie 2005 |
Arhiva: Septembrie 2008 Anunt licitație exploatare minieră Stâna ANUNȚ privind concesionarea prin negociere directă a unui teren aflatîn proprietatea privată a Municipiului Zalău, În vederea desfășurării unor activități de exploatare minieră 1) Denumirea și sediul autorității administrației publice: Primăria Municipiului ZALĂU, Codul fiscal: RO 4291786, adresa: Zalău, str. P-ța Iuliu Maniu, nr.3; fax: 260-661869; Tel. 0260/610550/275, Email: primaria@zalausj. 2) Obiectul concesiunii: Terenîn suprafață de 164400 mp, situatîn extravilanul Municipiului Zalău, parcela Toplița (Piatra Albă), identificatîn Cartea Funciară nr. 804 - StÎna nr. top 1336, 1337, 1338/b, 1106, 1111, 1112, 1127, 1150/a, 1103, 1097, proprietatea privată a Municipiului Zalău. Terenul este liber de sarcini. Concesiunea are drept scop asigurarea exploatării zăcământului de gips existent. 3) Documentația de atribuire poate fi achizitionată, contra cost, de la sediul Primăriei Zalău, Piața Iuliu Maniu, nr.3, camera. 1. Contravaloarea documentației este de 50 lei și poate fi achitată direct, la casieria Primăriei Mun. Zalău, P-ța Iuliu Maniu, nr.3, cam 1 sau prin virament bancar,în contul RO76TREZ5615006XXX000186, Trezoreria Zalău, CF4291786. Data limită pentru solicitarea clarificărilor este: conform art.24 – OU 54/2006. 4) Informații privind ofertele: Ofertele se vor depuneîn scris,în două plicuri sigilate, unul exterior și altul interior. Plicurile se vorînregistra la Biroul de Relații cu publicul, (cam.4) precizându-se pe plic data și ora depunerii. Pe plicul exterior se va menționa obiectul concesiunii pentru care este depusă oferta. 4.1. Plicul exterior va conține: · fișa cu informații privind ofertantul și declarația de participare semnată de ofertant, fărăîngroșări, ștersături sau modificări. · acte doveditoare privind calitatea si capacitatea ofertantului: a) La licitație pot participa societăți comerciale care auîn obiectul de activitate activități de explorare sau exploatare minieră, sunt Înregistrate conform legii și sunt specializate și atestateîn desfășurarea unor astfel de activități (Cod CAEN 14xx - „alte activități extractive”) b) Ofertele participanților vor conține angajamentul ferm că pe terenul concesionat se va realiza exploatarea minieră a zăcământului de gips. c) Dețin licența de explorare sau exploatare eliberată de ANRM,în copie legalizată. d) Dovada plății la zi a impozitelor și taxelor către bugetul de stat. e) Dovada achiziționării documentației de atribuire. f) Dovada plății garanției de participareîn cuantum de 10000 lei. (Scrisoare de garanție bancară, OP,în contul RO76TREZ5615006XXX000186, Trezoreria Zalău, CF 4291786 sau la casierie.) 4.2. Pe plicul interior, care conține oferta propriu-zisă, seînscrie denumirea ofertantului și sediul social al acestuia. Criteriul de atribuire a contractului de concesiune este cel mai mare nivel al redevenței. Ofertantul trebuie să-și mențină oferta cel puțin 90 de zille de la data depunerii. Ofertele pot fi depuse până la data de 14 octombrie 2008, orele 15,30 - la sediul Primăriei Zalău, cam.4, Centrul de relații cu publicul. Durataîn care ofertanții rămân angajați prin termenii ofertelor lor: 90 de zile de la data deschiderii ofertelor; 5) Data și locul la care este programatăînceperea procedurii de negociere directă: La sediul concedentului,în data de 15 octombrie 2008, ora 10, În Sala “Avram Iancu” a Primăriei Municipiului Zalău. 6) Litigiile de orice fel apăruteîntre parțile contractante,în cursul derulării contractului de concesiune,în măsuraîn care nu pot fi soluționate pe cale amiabilă, sunt de competența instanței judecătorești, potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificările ulterioare. Data expedierii prezentului anunț: 25 septembrie 2008. Primar Ing. CăpÎlnașiu S.V. Radu Anunt ocupare post Administrator Public A N U N Ț Primăria municipiului Zalău, organizează În data de 17.09.2008, ora 9,oo la sediul din Zalău, Piața Iuliu Maniu nr.3, concurs pentru ocuparea pe durată de maximum 4 ani de zile ca personal contractual, a funcției de administrator public,în următoarele condiții: 1.Criteriile pentru ocuparea funcției de administrator public stabilite prin Hotărârea Consiliului Local nr.187/07.07.2008: -absolvent de studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv de studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă; -studii postuniversitare – masteratîn specialitatea administrație publicăîn contextul legislației actuale -vechimeîn funcții de conducere de minim 10 ani -abilitățiîn gestionarea resurselor umane -cunoscător ale realităților economice și sociale ale municipiului -cunoștințe minime privind gestionarea resurselor financiare (desfășurarea unor activități specifice ordonatorului de credite constituie un avantaj) -cunoștințe minime de operare pe calculator 2.Procedura de desfășurare a concursului: · selecțiaîn data de 12.09.2008, de către Comisia de examinare a dosarelor depuse de candidații pentruînscrierea și participarea la concurs. Notă: Comisia de examinare va verifica dacă dosarele deînscriere conțin toate documentele solicitate precum și condițiile de studii și vechime. · proba scrisăîn data de 17.09.2008, care va consta din răspunsurile date de candidați laîntrebările formulate de Comisia de examinare din bibliografia pentru concurs. Notă:Pentru promovarea probei scrise, candidații trebuie să obțină nota minimă 7. · interviulîn data de 17.09.2008, care va consta din testarea cunoștințelor teoretice, practice și abilităților candidaților bazate pe: -cunoștințe profesionale din bibliografia stabilită pentru concurs; -cunoștințe privind gestionarea resurselor financiare și umane; -cunoașterea realităților economice și sociale ale municipiului. Notă:Pentru promovarea interviului candidații trebuie să obțină nota minimă 7. · anunțareaîn data de 17.09.2008, a rezultatelor obținute de candidați după susținerea probelor din cadrul concursului. 3.Dosarele de concurs se vor depune la secretarul Comisiei de examinare din cadrul Serviciului resurse umane, salarizare pânăîn data de 11.09.2008, ora 15,oo și vor conțineîn mod obligatoriu următoarele: · copie a actului de identitate; · cerere deînscriere la concurs; · copiile legalizate ale diplomelor de studii și al altor acte, care atestă efectuarea unor specializări; · copia carnetului de muncă; · cazierul judiciar; · adeverința de la medicul de familie, care să ateste starea de sănătate corespunzătoare exercitării funcției; · copia fișei de evaluare a performanțelor profesionale individuale sau, după caz, recomandarea de la ultimul loc de muncă. Concursul și bibliografia pentru concurs, vor fi aduse la cunoștința publică prin: · afișare la sediul Primăriei municipiului Zalău, din Piața Iuliu Maniu nr.3, a anunțului; · publicareaîn cotidienele județene, a principalelor date privind organizarea și desfășurarea concursului și pe pagina de Internet a Primăriei municipiului Zalău. Informații suplimentare cu privire la organizarea și desfășurarea concursului se pot obține de la secretarul Comisiei de examinare, telefon 0260 – 610550 int.104, 209. Anunțul și bibliografia au fost afișate la sediul Primăriei municipiului Zalău, Piața Iuliu Maniu nr.3,în data de 03.09.2008. PRIMAR, CĂPîLNAȘIU S.V. RADU |
|||
|
||||
© Primaria Municipiului Zalau |