Comunicate - arhivă

Iunie 2017
Mai 2017
Aprilie 2017
Martie 2017
Februarie 2017
Ianuarie 2017
Decembrie 2016
Noiembrie 2016
Octombrie 2016
Septembrie 2016
August 2016
Iulie 2016
Iunie 2016
Mai 2016
Aprilie 2016
Martie 2016
Februarie 2016
Ianuarie 2016
Decembrie 2015
Septembrie 2015
Iulie 2015
Iunie 2015
Mai 2015
Martie 2015
Ianuarie 2015
Decembrie 2014
Noiembrie 2014
Octombrie 2014
Septembrie 2014
Iulie 2014
Iunie 2014
Mai 2014
Aprilie 2014
Martie 2014
Februarie 2014
Ianuarie 2014
Decembrie 2013
Noiembrie 2013
Octombrie 2013
Septembrie 2013
August 2013
Iulie 2013
Iunie 2013
Mai 2013
Aprilie 2013
Martie 2013
Februarie 2013
Ianuarie 2013
Decembrie 2012
Noiembrie 2012
Octombrie 2012
Septembrie 2012
August 2012
Iulie 2012
Iunie 2012
Mai 2012
Aprilie 2012
Martie 2012
Februarie 2012
Ianuarie 2012
Decembrie 2011
Noiembrie 2011
Octombrie 2011
Septembrie 2011
August 2011
Iulie 2011
Iunie 2011
Mai 2011
Aprilie 2011
Martie 2011
Ianuarie 2011
Decembrie 2010
Noiembrie 2010
Octombrie 2010
Septembrie 2010
August 2010
Iulie 2010
Iunie 2010
Mai 2010
Aprilie 2010
Martie 2010
Februarie 2010
Ianuarie 2010
Decembrie 2009
Noiembrie 2009
Octombrie 2009
Septembrie 2009
August 2009
Iulie 2009
Iunie 2009
Mai 2009
Aprilie 2009
Martie 2009
Februarie 2009
Ianuarie 2009
Decembrie 2008
Noiembrie 2008
Octombrie 2008
Septembrie 2008
August 2008
Iulie 2008
Iunie 2008
Mai 2008
Aprilie 2008
Martie 2008
Februarie 2008
Ianuarie 2008
Aprilie 2007
Octombrie 2006
Ianuarie 2006
Decembrie 2005
Noiembrie 2005
Octombrie 2005

Arhiva: Iulie 2016

Din 14 iulie se distribuie alimentele primite prin Programul Operațional Ajutorarea Persoanelor Defavorizate


Primăria Municipiului Zalău, prin Direcția de Asistență Socială Comunitară, vaîncepe din 14 iulie 2016 distribuirea alimentelor primite prin programul european, pentru cele mai defavorizate persoane. Cei 7025 de beneficiari ai pachetelor alimentare sunt persoanele care, conform listelor transmise de către instituțiile responsabile, beneficiau de drepturile acordate de acestea, conform legilorîn vigoare, la data de 31 mai 2016.

 

Categoriile de beneficiari eligibili sunt următoarele:

·         beneficiarii de venit minim garantat;

·         familiile beneficiare de alocație pentru susținerea familiei;

·         șomerii indemnizati, a căror indemnizație de șomaj esteîn cuantum lunar stabilit de până la 450 lei, inclusiv, și șomerii care nu beneficiază de indemnizație de șomaj;

·         pensionarii sistemului public de pensii, ale căror drepturi, obținute din pensie sau, după caz, din pensii cumulate, sunt de până la 450 lei/lună, inclusiv;

·         pensionarii sistemului public de pensii, al căror venit este de până la 450 lei/lună, inclusiv;

·         persoanele beneficiare  de legi speciale, ale căror venituri,în cuantum cumulat, sunt de până la 450 lei/lună, inclusiv;

·         persoanele cu handicap grav (gr. I) și accentuat (gr. II), adulți și copii, care nu beneficiază deîngrijireîn servicii socialeîn regim rezidențial, publice sau private;

·         persoanele fără venituri sau ale căror venituri nete lunare realizate sunt de până la 450 lei/lună/persoană, inclusiv, și nu seîncadreazăîn niciuna dintre categoriile prevăzute mai sus, stabilite prin dispoziție a primarului.

Fiecare beneficiar va primi 2 cutii cu conținut identic de produse alimentare, unități de ambalaj și cantități, așa cum sunt detaliateîn tabelul de mai jos:

Produs

Ambalare

Număr ambalaje

   Greutate (kg sau litri)

1.Făină albă de grâu

pungă de 1 kg.

1

1,000

2.Făină de mălai

pungă de 1 kg.

2

2,000

3.Paste făinoase

pungă de 400 g.

1

0,400

4.Ulei

sticlă din plastic de 1 l.

2

2,000

5.Zahăr

pungă de 1 kg.

1

1,000

6.Conservă carne de vită

cutie metalică de 300 g.

1

0,300

7.Conservă pateu  de ficat de porc

cutie metalică de 200 g.

1

0,200

8.Orez

pungă de 1 kg.

1

1,000

9.Conservă de pastă de tomate

cutie metalică  de 400 g.

1

0,400

10.Fasole boabe

pungă de 500 g.

1

0,500

 

Distribuirea se va desfășuraîn intervalul orar 8-16, de luni până vineri, la Punctul Termic 38 Brădet,în spatele sălii de sport a Liceului Sportiv “Avram Iancu”.

 

Moștenitorii beneficiarilorînscriși pe listele inițiale, care au decedat până la data distribuirii ajutoarelor alimentare, nu pot primi ajutoarele la care ar fi avut dreptul beneficiarii respectivi, până la deces.

 

13.07.2016

 

Familiile careîn acest an sărbătoresc nunta de aur vor fi felicitateîn cadrul ședinței de deschidere a Zilelor Cetății


Dacăîn 2016împliniți 50 de ani de căsnicie și aveți domiciliulîn Zalău, vă așteptăm să ne spuneți despre acest eveniment fericit!

Timp de 3 zile, din 26 pânăîn 28 august, organizăm Zilele Municipiului Zalău și,în 27 august, pregătim un moment dedicat special, dumneavoastră. Pentru organizarea acestui moment avem nevoie de numele și datele de contact ale sărbătoriților, pe care le așteptăm pânăîn 5 august. Persoană de contact - Andreea Cristea, telefon 0260 610550 - int. 125.

 

 

07.07.2016

Prioritățile conducerii Primăriei Municipiului Zalău


            Primarul Municipiului Zalău, Ionel Ciunt,împreună cu viceprimarii Teodor Balajel și Nicolae Fazakas au prezentat astăzi,în cadrul unei conferințe de presă, primele măsuri pe care le-au luatîn cele 10 zile de la momentulînceperii mandatului.

Este vorba de:

- continuarea demersurilorîn vederea finalizării Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbană

- aprobarea programului de activitate, pe luna iulie, a SC Citadin Zalău SRL

- alocarea, din bugetul local, a sumelor necesare unităților deînvățământ, pentru efectuarea lucrărilor de reparații capitale și reparații curente și alocarea, tot din bugetul local, a fondurilor pentru amenajarea a două cabinete medicale

- demersuriîn vederea ahiziționării de teren,în zona limitrofă cimitirului, pentru extinderea acestuia

-  demararea lucrărilor de reparații la capela cimitirului

- decizia de a nu majora tarifelor la salubrizare,în urma solicitării SC Ave Sălaj Ecoserv SRL de a majora tarifele

- prelungirea programului la Stadionul Municipal, până la ora 24, astfelîncât amatorii de mișcare să poată folosi pista de alergare; se evaluează posibilitatea extinderii iluminatuluiîn zona pistei

- s-a reușit,în urma discuțiilor cu agenți economici, asigurarea procentului de 10%, din bugetul Volei Municipal Zalău, care trebuie asigurat, conform legii, din mediul privat, și care, alături de procentul de 90%, asigurat deja de Primăria Mnicipiului Zalău, au făcut posibilă plata salariilor restante și a primelor de joc, pe lunile aprilie, mai

- s-a stabilit ca, pânăîn 15 iulie, Uzina Electrică să prezinte un program de extindere a iluminatului public, conform prevederilor contractuale

- s-a stabilit ca,în acest an, deoarece timpul de organizare a fost scurt, Zilele Municipiului Zalău să se desfășoareîn 26, 27, 28 august. Locul de desfășurare va fiîn spațiul parcării din spatele primăriei

- urmează să fie efectuate reparații curenteîn Piața 1 Decembrie 1918 (Înlocuire dale deteriorate, placarea jardinierelor și a treptelor, vopsirea catargelor).

 

06.06.2016

© Primaria Municipiului Zalau