Comunicate - arhivă

Mai 2017
Aprilie 2017
Martie 2017
Februarie 2017
Ianuarie 2017
Decembrie 2016
Noiembrie 2016
Octombrie 2016
Septembrie 2016
August 2016
Iulie 2016
Iunie 2016
Mai 2016
Aprilie 2016
Martie 2016
Februarie 2016
Ianuarie 2016
Decembrie 2015
Septembrie 2015
Iulie 2015
Iunie 2015
Mai 2015
Martie 2015
Ianuarie 2015
Decembrie 2014
Noiembrie 2014
Octombrie 2014
Septembrie 2014
Iulie 2014
Iunie 2014
Mai 2014
Aprilie 2014
Martie 2014
Februarie 2014
Ianuarie 2014
Decembrie 2013
Noiembrie 2013
Octombrie 2013
Septembrie 2013
August 2013
Iulie 2013
Iunie 2013
Mai 2013
Aprilie 2013
Martie 2013
Februarie 2013
Ianuarie 2013
Decembrie 2012
Noiembrie 2012
Octombrie 2012
Septembrie 2012
August 2012
Iulie 2012
Iunie 2012
Mai 2012
Aprilie 2012
Martie 2012
Februarie 2012
Ianuarie 2012
Decembrie 2011
Noiembrie 2011
Octombrie 2011
Septembrie 2011
August 2011
Iulie 2011
Iunie 2011
Mai 2011
Aprilie 2011
Martie 2011
Ianuarie 2011
Decembrie 2010
Noiembrie 2010
Octombrie 2010
Septembrie 2010
August 2010
Iulie 2010
Iunie 2010
Mai 2010
Aprilie 2010
Martie 2010
Februarie 2010
Ianuarie 2010
Decembrie 2009
Noiembrie 2009
Octombrie 2009
Septembrie 2009
August 2009
Iulie 2009
Iunie 2009
Mai 2009
Aprilie 2009
Martie 2009
Februarie 2009
Ianuarie 2009
Decembrie 2008
Noiembrie 2008
Octombrie 2008
Septembrie 2008
August 2008
Iulie 2008
Iunie 2008
Mai 2008
Aprilie 2008
Martie 2008
Februarie 2008
Ianuarie 2008
Aprilie 2007
Octombrie 2006
Ianuarie 2006
Decembrie 2005
Noiembrie 2005
Octombrie 2005

Arhiva: Aprilie 2012

Programul parcărilor alternative continuă șiîn luna mai


De laînceputul lunii aprilie Primăria Municipiului Zalău și SC Citadin Zalău SRL implementează programul cu parcare alternativă, care presupune notificarea proprietarilor de mașini parcate pe o anumită parte a străzii caîn ziua următoare să parcheze pe cealaltă parte, pentru a putea fi curățat spațiul, inclusiv la bordură.

“Pentru aîmbunătăți curățenia și a elimina praful din oraș am făcut notificări pe mașini, cu o zi sau douăînainte,în care am specificat să se parcheze pe cealaltă parte a străzii astfelîncât să se poată efectua salubrizarea stradală” declară Radu CăpÎlnașiu, primarul Municipiului Zalău. “Programul continuă șiîn luna mai și vomîncerca să obișnuim oamenii cu acest tip de parcare alternativă, pentru că, după perioada de iarnă,în special, dar și pe parcursul anului, praful esteîmpins către borduri și este mai greu deîndepărtat. Nu am avut probleme până acum, toată lumea aînțeles ce lucrări dorim să facem” a mai spus CăpÎlnașiu.

Străzile vizate de programul cu parcare alternativă sÎnt: S. Bărnuțiu (prima și a treia zi de marți din lună), Sf. Vineri (a doua și a patra miercuri din lună), Armoniei (a doua și a patra miercuri din lună), Aleea Torentului (a doua și a patra joi din lună), Dumbrava (a doua și a patra joi din lună), Gh. Doja cu străzile M. Eminescu  și A. Iancu (prima și a treia miercuri din lună), Crișan (prima și a treia joi din lună).

 

 

26.04.2012

Concert extraordinar Orchestra Operei Nationale Romane Cluj-Napoca


Să primim campionii!


în această seară (miercuri, 18 aprilie) ajunge acasă echipa de volei Remat Zalău, noua campioană a României, după victoria obținutăîn Constanța,în meciul final al campionatului. De la ora 20, la Primăria Municipiului Zalău așteptăm toți iubitorii sportului, să neîntâmpinăm cum se cuvine campionii.

 

 

18.04.2012

Situațiaîncasărilor la plata impozitelor și taxelor locale, după primul termen de plată – 30 martie, raportată la previziunile pe anul 2012


PERSOANE FIZICE

Impozit pe clădiri: 1632,58 mii lei – 56,03%

Impozit pe terenuri: 128,25 mii lei – 63,18%

Taxa mijloace de transport: 1303,19 mii lei – 48,02%

 

PERSOANE JURIDICE

Impozit pe clădiri: 5516,88 mii lei – 63,33%

Impozit pe terenuri: 374,95 mii lei – 63,98%

Taxa mijloace de transport: 515,91 mii lei – 29,50%

 

10.04.2012

Sediu nou pentru Casa Municipală de Cultură

Astăzi a avut loc recepția finală a lucrărilor realizate la imobilul situat in zona ultracentrală a municipiului  Zalău, pe strada 22 Decembrie 1989, nr. 3, la intersecția cu strada Gheorghe Doja. Scopul lucrărilor a fost schimbarea destinației unora dintre spațiile existente si crearea de spații noi, necesare desfăsurării activităților impuse de noua destinație stabilită prin Hotararea Consiliului Local  nr. 320 din 09.11.2009, aceea de spațiu pentru desfasurarea de activitati cultural artistice și sediu administrativ al Casei  municipale de Cultură.  


„De astăzi Casa Municipală de Cultură se mutăîntr-un spațiu nou,în careîși vor desfășura activitatea ansamblurile, Consiliul Local al Tinerilor, Fanfara „Promenada”, teatrul de păpuși. Ne bucurăm că am reușit să finalizăm această lucrare, așteptăm de multă vreme ca, pentru ansamblurile noastre să avem un spațiu propriu,în care să putem investi, iar activitatea lor să se desfășoareîntr-un mediu adecvat” spune Radu CăpÎlnașiu, primarul Municipiului Zalău.

Imobilul este dispus pe 4 niveluri (demisol parțial, parter, etaj, mansardă parțială) are o amprentă la sol de 630,47 mp (parter) si o suprafață construită desfăsurată de 1.505,36 mp. In baza contractului de lucrări, S.C. Tacon S.R.L. Zalău  a executat lucrările  la obiectivul de investiții menționat,  având termen de finalizare data de 20.03.2012. Valoarea lucrărilor  contractate a fost de 1.440.944,27 lei cu TVA și au constat,în principal,în recompartimentari necesare asigurarii functiunilor de sala de spectacole si sediu administrativ. Aceste lucrari au presupus inclusiv inlocuirea integrala a instalatiilor electrice, termice, sanitare si utilizare gaz. De asemenea, in vederea cresterii confortului termic si a reducerii consumurilor si costurilor energetice, s-au executat lucrarile de izolare termica a fatadelor, termoizolarea si hidroizolarea terasei, inlocuirea tamplariei cu tamplarie tip termopan.

La finalizarea obiectivului,  spatiile functionale sunt:  sala de spectacol,  sala de repetitii, scena, sali de activitati culturale, grupuri sanitare, vestiare, magazii, garderoba, holuri, centrala termica, cabina tehnica, birouri, casa scarii.

 

5.04.2012 

A demarat programul deîmpădurire


De laînceputul lunii aprilie, Ocolul Silvic Stejarul, care gestionează prin contract de prestări servicii pădurea Municipiului Zalău, a demarat programul deîmpădurire pe o suprafață totală de 3,1 ha, care a fost tăiatăîn 2011. în cadrul acestei campanii, angajații Primăriei Municipiului Zalău și ai Ocolului Silvic vor planta puieți de gorun și frasinîn zona străzii Morii, pe o suprafață de 1,1 ha.

Se alătură alătură acțiunii și elevii clasei a IV-a C de la Școala Generală Simion Bărnuțiu care,în cadrul programului “Școala Altfel” vor plantaîn Pădurea Parc Brădet 30 de puieți castan comestibil și stejar roșu. Următoareleîmpăduriri vor avea locîn zona drumului forestier, către Treznea, unde pe o suprafață de 2 ha vor fi plantați puieți de fag și gorun.

“Locuitorii Municipiului Zalău, care doresc să participe la acțiunile deîmpădurire,îi invite să se adreseze Ocolului Silvic “Stejarul” la numărul de telefon 0260.612.434” spune Radu CăpÎlnașiu, primarul Municipiului Zalău.

 

03.04.2012

© Primaria Municipiului Zalau