Comunicate - arhivă

Septembrie 2017
August 2017
Iulie 2017
Iunie 2017
Mai 2017
Aprilie 2017
Martie 2017
Februarie 2017
Ianuarie 2017
Decembrie 2016
Noiembrie 2016
Octombrie 2016
Septembrie 2016
August 2016
Iulie 2016
Iunie 2016
Mai 2016
Aprilie 2016
Martie 2016
Februarie 2016
Ianuarie 2016
Decembrie 2015
Septembrie 2015
Iulie 2015
Iunie 2015
Mai 2015
Martie 2015
Ianuarie 2015
Decembrie 2014
Noiembrie 2014
Octombrie 2014
Septembrie 2014
Iulie 2014
Iunie 2014
Mai 2014
Aprilie 2014
Martie 2014
Februarie 2014
Ianuarie 2014
Decembrie 2013
Noiembrie 2013
Octombrie 2013
Septembrie 2013
August 2013
Iulie 2013
Iunie 2013
Mai 2013
Aprilie 2013
Martie 2013
Februarie 2013
Ianuarie 2013
Decembrie 2012
Noiembrie 2012
Octombrie 2012
Septembrie 2012
August 2012
Iulie 2012
Iunie 2012
Mai 2012
Aprilie 2012
Martie 2012
Februarie 2012
Ianuarie 2012
Decembrie 2011
Noiembrie 2011
Octombrie 2011
Septembrie 2011
August 2011
Iulie 2011
Iunie 2011
Mai 2011
Aprilie 2011
Martie 2011
Ianuarie 2011
Decembrie 2010
Noiembrie 2010
Octombrie 2010
Septembrie 2010
August 2010
Iulie 2010
Iunie 2010
Mai 2010
Aprilie 2010
Martie 2010
Februarie 2010
Ianuarie 2010
Decembrie 2009
Noiembrie 2009
Octombrie 2009
Septembrie 2009
August 2009
Iulie 2009
Iunie 2009
Mai 2009
Aprilie 2009
Martie 2009
Februarie 2009
Ianuarie 2009
Decembrie 2008
Noiembrie 2008
Octombrie 2008
Septembrie 2008
August 2008
Iulie 2008
Iunie 2008
Mai 2008
Aprilie 2008
Martie 2008
Februarie 2008
Ianuarie 2008
Aprilie 2007
Octombrie 2006
Ianuarie 2006
Decembrie 2005
Noiembrie 2005
Octombrie 2005

Arhiva: Martie 2012

în 31 martie 2012, la ora 20.30, stingeți luminile timp de o oră. Este Ora Pământului!

între orele 20.30 și 21.30, iluminatul arhitectural al clădirii Primăriei Municipiului Zalău va fi oprit.Este al treilea an când primăria se alătură organizatorilor campaniei Earth Hour, cu scopul de a transmite un mesaj global despre nevoia de a fi responsabili față de mediulînconjurător.

  Invit locuitorii municipiului Zalău, reprezentanții instituțiilor publice să se implice prin acestă modalitate care stă laîndemâna oricui – să stingă lumina timp de o oră” spune Radu CăpÎlnașiu, primarul Municipiului Zalău.

 

29.03.2012

Angajații Primăriei Zalău au participat la o acțiune de ecologizareîn zona Poienile Aghireșului

Aproximativ 100 de angajați din cadrul Primăriei Municipiului Zalău, și nu numai, au participat astăzi,  alături de primar și viceprimari, la o acțiune de ecologizareîn zona Poienile Aghireșului.

 „în primul rând dorim să fim și noi alături de ceilalți cetățeni din municipiu care ajută la ecologizareîn „Luna Curățeniei de Primăvară”. Mă bucur că au participat foarte mulți colegi din primărie, că au răspuns acestei acțiuni de voluntariat, pentru că nimeni nu a fost obligat să participe. încurajăm oamenii să se impliceîn astfel de acțiuni,în zonaîn care locuiesc șiînîmprejurimi, pentru a avea un mediu mai curat și a ne bucura astfel, de un oraș mai curat” spune Radu CăpÎlnașiu, primarul municipiului Zalău. Acesta a mai precizat că „zonaîn care s-a făcut curățenie este o zonăîn care foarte multă lume ieseîn perioada de primăvară – vară și poate chiar aici vom realiza zona de picnic, așa cum ne obligă legea”.

în cadrul acțiunii de ecologizare au fost adunați peste 90 de saci de peturi, pungi, resturi de la picnicuri  și anvelope.

 

28.03.2012

Primăria Municipiului Zalău eliberează plicurile cu utilizator și parolă pentru plata impozitelor și taxelor locale prin www.ghișeul.ro


De astăzi, contribuabilii, persoane fizice, sunt așteptați la Primăria Municipiului Zalău, camera 5, pentru a primi plicurile cu credențiale (utilizator și parolă) necesare dacă se dorește plata impozitelor și taxelor locale, cu cardul bancar. Plicul poate fi preluatîntre orele 8 – 15 doar de persoana care figureazăîn evidențele Serviciului Impozite și Taxe Locale, care va prezenta inspectorului buletinul sau cartea de identitate. Această măsură vineîn sprijinul deținătorilor de carduri bancare, care, din momentul primirii acestor date, vor putea efectua plăți (impozite, taxe, amenzi) online, fără să fie nevoie să se prezinte la ghișeele instituțiilor publice.

“Amîncercat să lărgim posibilitatea de realizare a plății de către contribuabili, cu instrumente moderne, ceea ceînseamnă și că va fi evitată aglomerația la ghișee” spune Radu CăpÎlnașiu, primarul Municipiului Zalău.

Acțiunea reprezintă finalul demersurilor pe care primăria le-aînceputîn 2010, conform HG nr. 1235/06.12.2010, care au situat municipiulîntre primele patru din țarăîn implementarea proiectului ghișeul virtual de plăți - "Sistemul național electronic de plată online a taxelor și impozitelor utilizând cardul bancar" (SNEP).

Alte modalități de plată a impozitelor și taxelor locale sÎnt: ghișeele Serviciului Impozite și Taxe Locale, conform următorului program - luni, miercuri, joi, vineri – 7 – 16.30, marți – 7- 18.30. De asemena, continuă șiîn acest an colaborarea Primăriei Zalău cu Poșta Română, astfel că, obligațiile către bugetul de stat pot fi achitate și la cele patru oficii poștale, după următorul program: OP Zalău 1, str. Parcului, nr. 2: 7 – 20; OP Zalău 2, Astralis: 7 – 20; OP Zalău 3, P.ța 1 Decembrie 1918: 7 – 20; OP Zalău 4, zona industrială: 8 – 16.

Reamintim contribuabililor că pentru plata integrală a sumelor datorate către bugetul local – impozit pe teren, clădiri, taxă mijloace de transport, până la primul termen scadent, 30 martie 2012, se aplică o bonificație de 5%. Depășirea primului termen scadent atrage atât pierderea bonificației cât și calcularea majorărilor deîntârziere,în cuantum de 2%/lună sau fracțiuni de lună.

 

23.03.2012

De miercuri esteîn desfășurare curățenia de primăvară

în perioada 15 martie – 15 aprilie, Primăria Municipiului Zalău organizează   acțiunea „Luna Curățeniei de Primăvară”, care are ca obiectiv salubrizarea și igienizarea carosabilului și a trotuarelor, a spațiilor și zonelor verzi din cartierele de locuințe, a parcurilor și grădinilor publice, salubrizarea și igienizarea cursurilor de apă, plantarea de arbori și arbuști ornamentali. Nuîn ultimul rând, acțiunea are ca scop dezvoltarea spiritului civic al cetățenilor, prin implicarea directă a acestoraîn activitățile cuprinseîn program.


„Dacă vrem să trăimîntr-un oraș frumos și curat atunci este nevoie să contribuim cu toții pentru acest deziderat. Vom acorda sprijinul nostru tuturor celor care doresc să se impliceîn această acțiune, ajutând la transport sau la dotarea cu saci menajeri și mănuși menaj” spune Radu CăpÎlnașiu, primarul municipiului Zalău

Programul de salubrizare a spațiilor și zonelor verzi este următorul: Cartier Stadion – 15 – 16 martie, Cartier Brădet și Cartier Meseș – 19 – 21 martie, Cartier Republicii I și II – 22 - 26 martie, zona centrală, B.dul M. Viteazul, Cartier Crișan, Cartier Traian, zona Grădina Poporului – 27 – 28 martie, Cartier Păcii – 29 martie – 2 aprilie, Cartier Porolissum, Str. T. Vladimirescu – 3 – 5 aprilie, Cartier S. Bărnuțiu – 6 – 9 aprilie, Cartier Dumbrava I și II – 10 – 11 aprilie, Cartier Dumbrava Nord – 12 – 15 aprilie.

Activitățile de curățare și igienizare a cursurilor de apă care străbat Municipiul Zalău vor fi efectuate astfel: Valea Zalăului - Sistemului de Gospodărire a Apelor,în perioada 15 martie – 13 aprilie; Valea Pietriș – SC Ave Sălaj Ecoserv SRL,în perioada 15 – 22 martie; Valea Meseș – Compania de Apă Someș,în perioada 23 martie – 6 aprilie; Valea Sărmaș – SC Citadin Zalău SRL,în perioada 9 – 13 martie.

Dacă din motive obiective (ex. timp nefavorabil) lucrările cuprinseîn program nu se vor finaliza conform graficului, perioada de executare a acestora se va prelungi până la finalizarea acestora.

 

 

12.03.2012

© Primaria Municipiului Zalau