Comunicate - arhivă

Iulie 2017
Iunie 2017
Mai 2017
Aprilie 2017
Martie 2017
Februarie 2017
Ianuarie 2017
Decembrie 2016
Noiembrie 2016
Octombrie 2016
Septembrie 2016
August 2016
Iulie 2016
Iunie 2016
Mai 2016
Aprilie 2016
Martie 2016
Februarie 2016
Ianuarie 2016
Decembrie 2015
Septembrie 2015
Iulie 2015
Iunie 2015
Mai 2015
Martie 2015
Ianuarie 2015
Decembrie 2014
Noiembrie 2014
Octombrie 2014
Septembrie 2014
Iulie 2014
Iunie 2014
Mai 2014
Aprilie 2014
Martie 2014
Februarie 2014
Ianuarie 2014
Decembrie 2013
Noiembrie 2013
Octombrie 2013
Septembrie 2013
August 2013
Iulie 2013
Iunie 2013
Mai 2013
Aprilie 2013
Martie 2013
Februarie 2013
Ianuarie 2013
Decembrie 2012
Noiembrie 2012
Octombrie 2012
Septembrie 2012
August 2012
Iulie 2012
Iunie 2012
Mai 2012
Aprilie 2012
Martie 2012
Februarie 2012
Ianuarie 2012
Decembrie 2011
Noiembrie 2011
Octombrie 2011
Septembrie 2011
August 2011
Iulie 2011
Iunie 2011
Mai 2011
Aprilie 2011
Martie 2011
Ianuarie 2011
Decembrie 2010
Noiembrie 2010
Octombrie 2010
Septembrie 2010
August 2010
Iulie 2010
Iunie 2010
Mai 2010
Aprilie 2010
Martie 2010
Februarie 2010
Ianuarie 2010
Decembrie 2009
Noiembrie 2009
Octombrie 2009
Septembrie 2009
August 2009
Iulie 2009
Iunie 2009
Mai 2009
Aprilie 2009
Martie 2009
Februarie 2009
Ianuarie 2009
Decembrie 2008
Noiembrie 2008
Octombrie 2008
Septembrie 2008
August 2008
Iulie 2008
Iunie 2008
Mai 2008
Aprilie 2008
Martie 2008
Februarie 2008
Ianuarie 2008
Aprilie 2007
Octombrie 2006
Ianuarie 2006
Decembrie 2005
Noiembrie 2005
Octombrie 2005

Arhiva: Mai 2011

Proiectul Reabilitarea Școlii Generale Gheorghe Lazăr se finalizează

După 15 luni de implementare, proiectul gestionat de Consiliul Local Zalău prin Primăria Municipiului Zalău, a ajuns la sfârșit.


Beneficiarii finali ai proiectului, cei 636 elevi din clasele I - VIII și cele 50 de cadre didactice, se bucură de condițiiîmbunătățite de desfășurare a activităților didactice, ca urmare a lucrărilor de infrastructură realizate și a dotărilor din unitatea școlară. Astfel, au fost reabilitate clădirile corpurilor A și B, s-a supraetajat corpul B cuîncă un nivel, s-aînlocuit acoperișul, s-au efectuat lucrări de reabilitare termică, s-au realizat lucrări de amenajare interioară, s-aînlocuit tâmplăria, s-auînlocuit instalațiile termice, sanitare și electrice, s-au executat lucrări de asfaltare a curților și s-a completatîmprejmuirea. Datorită acestor lucrări de execuție și prin dotare, elevii și cadrele didactice dispun de un centru multimedia, un centru de documentare și patru săli de clasă și studiu suplimentar, noi. Dotările și echipamentele IT achiziționate includ: 1 server și 28 de computere, 7 laptopuri, 5 videoproiectoare, 2 ecrane, 1 tablă inteligentă, 58 table albe, 4 imprimante laser, 1 scaner, 4 copiatoare, 17 softuri educaționale, 6 sisteme educationale tip home-cinema, 1 centrală telefonică, și 10 stickuri de memorie.

în privința beneficiilor economice și de mediu, amintim că prin lucrările de reabilitare executate are loc creșterea eficienței energetice și implicit scăderea costurilor la utilități șiîntreținere.

Finanțat prin Programul Operațional Regional, Axa 3 - îmbunătățirea infrastructurii sociale, Domeniul major de intervenție 3.4 – Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea și echiparea infrastructurii educaționale preuniversitare, universitare și a infrastructurii pentru formare profesională continuă, valoarea proiectului a ajunsîn urma achizițiilor publice la suma totală de 3 155 405,52 lei. Asistența financiară nerambursabilă este de 2 412 443,84 lei, iar contribuția locală, totală (cheltuieli eligibile, cheltuieli neeligibile și TVA aferent ultimelor) este de 176 196,83 lei.

            Persoana de contact este managerul unității de implementare, director tehnic - Doina Opriș, telefon: 0260-610550, email: oprisdoina@zalausj.ro. Informații suplimentare puteți obține accesând site-ul Beneficiarului, www.zalausj.ro - secțiunea Proiecte și programe, sau de la purtătorul de cuvânt al primăriei, Maria Manuela Ghiuruțan, la adresa de email: mghiurutan@zalausj.ro.

 

Preselecție Festivalul Tinereții

Cânți, dansezi, ai atitudine? Visezi la o viațăîn lumina reflectoarelor? Atunci aceasta este șansa ta de a-ți  transforma viseleîn realitate!   Sub egida sloganului  ,,Fă-te remarcat,, Festivalul Tinereții,  concurs internațional de muzică ușoară și folclor,își propune să te transformeîntr-un star  al generației tale.  Vino, așadar, sâmbătă, 7 mai 2011, ora 11,00,  În  Sala Avram Iancu a Primăriei Zalău din Piața Iuliu Maniu, nr. 1-3 și arată ce poți.  


Organizatori - Primăria Municipiului Zalău, Casa Municipală de Cultură Zalău și Asociația Culturală Daria’S. Persoană de contact – Gabriela Hossu, director Casa Municipală de Cultură, tel. 0732430628.

 

5.05.2011

Restricții de trafic pe B.dul M. Viteazul, sâmbătă,între orele 8.30 - 14


Sâmbătă, 7 mai,în Municipiul Zalău se va desfășura evenimentul ”Ziua Sportului”. Principalele activități vor constaîn organizarea a două crosuri pe B-dul M. Viteazul și a altor activități sportive,în Piața 1 Decembrie 1918. Pentru derularea acestui eveniment, traficul va fi restricționat astfel:

-         B-dul Mihai Viteazul,între Magazin Silvania și Magazin Unicarm (Înainte de intersecția cu str. Tudor Vladimirescu),între orele 8.30 – 14.00, pe ambele sensuri

-         B-dul Mihai Viteazul,între Magazin Unicarm – stația de benzină Rompetrol, pe sensul de mers spre centrul orașului,între orele 9.30 – 11.30; vor fi asigurate condiții pentru devierea traficului pe str. T. Vladimirescu

-         Str. 9 Mai, pe secțiunea din fața Casei de Cultură a Sindicatelor,între orele 8.30 – 18.00.

 

5.05.2011

Primaria Municipiului Zalau si Asociatia Romana pentru Reciclare RoRec aduc campania „Locul deseurilor nu este in casa. Trimite-le la plimbare!” si in judetul Salaj


     Asociatia Romana pentru Reciclare RoRec impreuna cu Primaria Municipiului Zalau si cu sprijinul partenerului Candy si AVE Salaj organizeaza sambata, 7 mai, intre orele 9-17, o actiune de colectare a deseurilor de echipamente electrice si electronice (DEEE). Astfel, sambata, 7 mai 2011, la ora 11.00, va avea loc deschiderea punctelor de colectare provizorii, care vor functiona pana la ora 17.00, in urmatoarele locatii:

1.                1. Piata agroalimentara Dumbrava Nord
          2. Cartier Porolissum - langa benzinaria Petrom
          3. Cartier Bradet - magazin Codiflor
          4. Cartier Dumbrava - benzinaria Inserco


     In acest puncte, toti locuitorii municipiului Zalau sint asteptati sa depuna aparatura electrica si electronica veche sau defecta. In cazul echipamentelor voluminoase, activitatea de colectare DEEE se va derula prin preluarea de la domiciliu, pana sambata, 7 mai. Pentru detalii despre campanie sau programarea transportului de la domiciliu, cetatenii sunt invitati sa sune la numarul de telefon - 0742 490 840, pana vineri, 6 mai, in intervalul orar 10.00-18.00 si sambata, 7 mai, intre orele 9.00-16.00.

 

     Toti deponentii vor participa la tombola si vor avea sansa sa castige unul dintre cele 16 premii:  6 frigidere si 10 cuptoare cu microunde, oferite de partenerul Candy. Tragerea la sorti a castigatorilor la tombola va avea loc sambata, de la ora 19, la sediul Primariei Municipiului Zalau; detaliile despre programul campaniei de mediu si regulamentul tombolei pot fi consultate pe www.rorec.ro.

 

Contact:

 

Asociatia RoRec                                             Primaria Municipiului Zalau

Isabelle Greger                                                Maria Manuela Ghiuruțan

Project manager                                              Purtator de cuvant

Email: isabelle@mediamark.ro                       Email: mghiurutan@zalausj.ro

Mobil: 0743 683 723                                       Tel.: 0260 610 550/182

 

Suntîn derulare primele acțiuni de deratizare și dezinsecție din acest an


Primăria Municipiului Zalău a aprobat graficul de execuție a lucrărilor de deratizare și dezinsecție de pe domeniul public și privat,în anul 2011, astfel că, de săptămâna trecută cinci echipe ale SC Coral Impex SRL sunt pe teren, pentru efectuarea acțiunilor menționate. în perioada 19 – 21 aprilie s-au efectuat lucrări de deratizare pe domeniul public, iarîn această săptămână,în intervalul 27 – 30 aprilie, deratizare și dezinsecție pe domeniul privat (asociații de proprietari). în primele zile ale lunii următoare, 2 – 4 mai, se vor executa lucrări de dezinsecție pe domeniul public și privat.

Perioadele de desfășurare a activităților pot fi modificate,în funcție de condițiile meteorologice.

Activitatea echipelor este coordonatăîn teren de câte un inspector din cadrul Primăriei Municipiului Zalău. Calitatea substanțelor și termenele de valabilitate au fost verificate de reprezentanți ai primăriei și de către medicul de specialitate din cadrul Direcției Sanitar Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor Sălaj, care au constatat că ele corespund standardelor și normelor UE.

 

28.04.2011

© Primaria Municipiului Zalau