Comunicate - arhivă

Noiembrie 2017
Octombrie 2017
Septembrie 2017
August 2017
Iulie 2017
Iunie 2017
Mai 2017
Aprilie 2017
Martie 2017
Februarie 2017
Ianuarie 2017
Decembrie 2016
Noiembrie 2016
Octombrie 2016
Septembrie 2016
August 2016
Iulie 2016
Iunie 2016
Mai 2016
Aprilie 2016
Martie 2016
Februarie 2016
Ianuarie 2016
Decembrie 2015
Septembrie 2015
Iulie 2015
Iunie 2015
Mai 2015
Martie 2015
Ianuarie 2015
Decembrie 2014
Noiembrie 2014
Octombrie 2014
Septembrie 2014
Iulie 2014
Iunie 2014
Mai 2014
Aprilie 2014
Martie 2014
Februarie 2014
Ianuarie 2014
Decembrie 2013
Noiembrie 2013
Octombrie 2013
Septembrie 2013
August 2013
Iulie 2013
Iunie 2013
Mai 2013
Aprilie 2013
Martie 2013
Februarie 2013
Ianuarie 2013
Decembrie 2012
Noiembrie 2012
Octombrie 2012
Septembrie 2012
August 2012
Iulie 2012
Iunie 2012
Mai 2012
Aprilie 2012
Martie 2012
Februarie 2012
Ianuarie 2012
Decembrie 2011
Noiembrie 2011
Octombrie 2011
Septembrie 2011
August 2011
Iulie 2011
Iunie 2011
Mai 2011
Aprilie 2011
Martie 2011
Ianuarie 2011
Decembrie 2010
Noiembrie 2010
Octombrie 2010
Septembrie 2010
August 2010
Iulie 2010
Iunie 2010
Mai 2010
Aprilie 2010
Martie 2010
Februarie 2010
Ianuarie 2010
Decembrie 2009
Noiembrie 2009
Octombrie 2009
Septembrie 2009
August 2009
Iulie 2009
Iunie 2009
Mai 2009
Aprilie 2009
Martie 2009
Februarie 2009
Ianuarie 2009
Decembrie 2008
Noiembrie 2008
Octombrie 2008
Septembrie 2008
August 2008
Iulie 2008
Iunie 2008
Mai 2008
Aprilie 2008
Martie 2008
Februarie 2008
Ianuarie 2008
Aprilie 2007
Octombrie 2006
Ianuarie 2006
Decembrie 2005
Noiembrie 2005
Octombrie 2005

Arhiva: Octombrie 2009

S-au stabilit patru locuri de afișaj electoral pentru alegerile prezidențiale

Prin dispoziție a primarului municipiului Zalău, Radu CăpÎlnașiu, au fost stabilite locurile speciale pentru afișaj electoral, care vor fi utilizate de candidații la alegerile pentru desemnarea președintelui României, din data de 22 noiembrie. Acestea sÎnt: sediul DGADP – b.dul M. Viteazul, nr. 68 – 72 de casete, Centrul Militar Județean – 45 de casete, Ortelec (Școala Generală) – 36 de casete, Stâna (Căminul Cultural) – 36 de casete.   Ordinea de utilizare a casetelor pe panouri a fost stabilită prin tragere la sorți,în prezența reprezentanților partidelor politice care fac parte din Consiliul Local al Municipiului Zalău. Pe un panou electoral, fiecare candidat la alegerile pentru desemnarea președintelui Românie poate aplica un singur afiș electoral.

Agenții Poliției Comunitare Zalău sÎntîmputerniciți să asigure integritatea panourilor și a afișelor electoarale, și să constate contravențiile, respectiv să aplice sancțiunile prevăzuteîn legea 370/2004 pentru alegerea președintelui României, cu modificările și completările ulterioare.

 

 

30.10.2009


Arondarea la secțiile de votare se face conform bazei de date existenteîn 1 noiembrie 2009

în perioada 27 octombrie - 5 noiembrie, Serviciul de Evidență a Persoanelor funcționează cu un program prelungit cu publicul, de luni până joi,între orele 8 - 20. în zilele de 21 și 22 noiembrie, respectiv 5 și 6 decembrie, la ghișee se va lucraîn intervalul orar 8 - 21. Măsura a fost luată pentru a veniîn sprijinul cetățenilor care au actele de identitate expirate, astfelîncât aceste persoane să intreîn legalitate, pentru a-și putea exercita dreptul de vot.

Listele electorale pentru alegerile prezidențiale din 22 noiembrie  seîntocmesc conform bazei de date existenteîn 1 noiembrie 2009, iar persoanele careîși schimbă domiciliul după această dată vor fi arondate la secțiile de votare de la vechiul domiciliu. Cetățenii cu drept de vot, care sÎntîn posesia unei cărți de identitate provizorii, eliberată cu motivul ˝Lipsă locuință˝, sunt arondați la secția de votare nr. 7, situatăîn incinta Casei de Cultură a Sindicatelor.

 

27.10.2009


Locuitorii municipiului Zalău sunt invitați la dezbaterea alternativei finale a PUG

Joi, 29 octombrie, Primăria Municipiului Zalău organizează, de la ora 15.30, ședința de dezbatere publică asupra alternativei finale a Planului Urbanistic General.

Datele referitoare la alternativa finală a planului, inclusiv Raportul de Mediu pot fi consultate la sediul primăriei, Piața Iuliu Maniu, nr. 3, de luni, până vineri,între orele 9 – 14.

 

27.10.2009


Radu CăpÎlnașiu a reprezentat Zalăul la evenimentul internațional, Global Forum

Primarul municipiului Zalău, Radu CăpÎlnașiu, a participatîn București, la "Forumul Global", eveniment internațional găzduit pentru prima dată,în cei 18 ani de laînființare, de o țară din Europa de Est, pentru un schimb de experiență privind implementarea tehnologiei informaticeîn cât mai multe domenii din administrația publică. Interesul primarului municipiului Zalău seîndreaptă către găsirea unor soluțiiîn domeniul IT,în vederea implementăriiîn Zalău a unui program integrat de gestionare a datelor. Acest sistem oferă bazele de date și informație, necesare pentru luarea unei decizii corecte la nivel local,în timp scurt.

"în municipiul Zalău s-au realizat primele demersuri pentru depunerea unui proiectîn vederea obținerii unei finanțări nerambursabile pentru un sistem integrat de gestionare a tuturor activităților,în baze unice. Prin participarea la eveniment, dorim săînvațăm din experiența altor țări, să cunoaștem direcțiile de dezvoltare și etapele de urmat pentru a ne alătura țărilor dezvoltateîn acest domeniu" a declarat Radu CăpÎlnașiu, primarul municipiului Zalău,într-o intervențieîn cadrul sesiunilor Global Forum.

Evenimentul a beneficiat de participare internațională, prin prezența specialiștilor de nivel mondial și ai reprezentanților autorităților guvernamentale internaționale, care expun modele proprii sau soluții pentru cele mai bune deciziiîn domeniul informatic.

20.10.2009


Pentru exercitarea dreptului de vot este nevoie de act de identitate valabil

215 persoane majore, fără act de identitate, și 1218 persoane majore,  care au actul de identitate expirat, sÎnt așteptate la Serviciul de Evidența Informatizată a Persoanei, care funcționeazăîn clădirea Primăriei Municipiului Zalău, pentru a intraîn legalitate.  

Acte necesare pentru obținerea cărții de identitate: actul de identitate expirat; cartea de alegător (În cazulîn care persoana are carte de identitate); certificatul de naștere și căsătorie, dacă este cazul; actul care face dovada spațiului de locuit. 

Cetățenii care nu au act de identitate valabil, dar nici certificat de naștere ori căsătorie, pot solicita carte de identitate provizorie, pentru care vor prezenta următoarele documente: 3 fotografii color tip B.I.; pașaport sau permis de conducere, dacă posedă; actul care face dovada spațiului de locuit.

Persoanelor care au obținut carte de identitateîn anul 1999 le expiră această carteîn data nașterii, din cursul acestui an, și nu la 10 ani de la data eliberării. De asemenea, persoanele care nu s-au regăsit pe listele electorale cu ocazia participărilor anterioare la vot, sÎnt rugate să contacteze de urgență Serviciul de Evidență a Persoanelor Zalău, personal sau la telefon nr. 0260610550, pentru clarificarea situației.

Programul cu publicul este: luni, miercuri și joi, de la 8.30 la 16.30, marți de la 8.30 la 18.30, iar vineri de la 8.30 la 13,00. în zilele de 21 și 22 noiembrie  serviciul va avea un program special cu publicul și acesta va fi comunicatîn cursul lunii noiembrie.

 

16.10.2009


Miercuri demareazăîn municipiul Zalău a doua acțiune de deratizare din acest an

Pe domeniul public din municipiul Zalău,în perioada 21 – 23.10.2009 se va desfășura o nouă acțiune de deratizare, pentru diminuarea numărului de rozătoare, conform graficului de execuție, aprobat pe 2009. Anterior demarării acțiunii, reprezentanții firmei care efectuează deratizarea, SC Coral Impex SRL, monitorizează gradul de infestare,în vederea stabilirii cantităților optime pentru un tratament eficient. Lucrările se vor realizaîn intervalul orar 8 – 16, iar substanțele folosite sÎntîn conformitate cu prevederile ordinului ministrului Sănătății și Familiei – Institul de Sănătate Publică București. Acestea sÎnt Facorat Pasta și Rattidion Grano, grupa Xn de toxicitate, iar antidotul este vitamina K1.

 

16.10.2009


Peste 1000 de beneficiari au trecut pe la centrele de distribuire a alimentelor

începând cu data de 12 octombrie, Primaria Municipiului Zalău prin Direcția de Asistență Socială Comunitară a demarat acțiunea de distribuire a alimentelor (făină),în cadrul Programului European de Distribuire a Alimentelor pentru persoanele defavorizate. în cele două zile de la startul programului, la centrele de distribuire s-au prezentat 1100 de beneficiari.

Punctele de distribuire funcționeazăîn Cantina de Ajutor Social (pentru pensionari cu venituri până la 400 lei; șomeri,în plată; beneficiari de ajutor social) șiîn incinta depozitului situat pe str. Iuliu Maniu, nr.9 (pentru  persoanele cu handicap grad I și grad II). Beneficiarii sÎnt așteptați să-și ridice drepturile, cu actul de identitate, pânăîn data de13 noiembrie 2009, de luni până vineri,între orele 8 - 18.

14.10.2009


Campanie de distribuire a alimentelor pentru 6000 de persoane

în Zalău - 6000 de beneficiari ai campaniei de distribuire a alimentelor

6000 de persoane vor beneficia de campania de distribuire a alimentelor, care se va desfășura prin Direcția de Asistență Socială Comunitară (DASC), la cele două centre de distribuire – Cantina de Ajutor Social (În curtea Primăriei Municipiului Zalău) și spațiul situatîn P.ța Iuliu Maniu, nr. 9,în perioada 12 octombrie – 13 noiembrie,în intervalul orar 8 – 18. Dacă anul trecut, sprijinul acordat prin DASC, de către APIA,în baza programului PEAD, al UE, a fost pentru 300 de persoane,în acest an numărul a crescut la 6000. Suplimentar, față de anul trecut când programul s-a adresat benefiaciarilor de ajutor social și pensionarilor CAP, acum sÎnt cuprinși toți pensionarii cu pensii mai mici de 400 lei, persoanele cu handicap și șomerii.

 „Este o acțiune de amploare pe care colegii de la asistență socială au pregătit-o din timp, atâtîn ceea ce privește transportarea alimentelor, spațiile de depozitare, cât șiîn privința verificării și confruntării listelor cu cele primite de la AJOFM, Casa de Pensii, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Sălaj. Avândîn vedere că sÎntîn derulare două acțiuni importante, inclusiv preluarea cererilor pentru subvenția laîncălzire,în funcție de nevoi, vor fi delegate persoane și din alte compartimente” declară Radu CăpÎlnașiu, primarul municipiului Zalău.

Pentru ca acțiunea să se desfășoareîn condiții optime, s-a stabilit ca beneficiarii cu grad I și II de handicap să ridice alimentele de la depozitul situatîn Piața Iuliu Maniu, nr. 9,în timp la Cantina Socială au fost repartizați beneficiarii de ajutor social, șomerii și pensionarii. în această etapă a campaniei, sprijinul va constaîn 15 kg. făină/persoană.

 

30.09.2009


Direcția de Asistență Socială Comunitară preia cereri pentru acordarea subvenției laîncălzire

Din 1 septembrie, Direcția de Asistență Socială Comunitară, cu sediulîn P.ța Iuliu Maniu, nr. 3 – 5, preia cereri pentru acordarea subvenției laîncălzire. „Am luat decizia de aîncepe mai devreme cu o lună această acțiune pentru a veniîn sprijinul persoanelor care solicită acest ajutor și pentru a evita aglomerația la depunerea dosarelor” afirmă Radu CăpÎlnașiu, primarul municipiului Zalău.

Plafonul maxim pentru care se poate acorda subvenție ramâne neschimbat, de 615 lei/membru de familie, și, pentru a beneficia de subvenție pe tot parcursul sezonului rece, cererea trebuie să fie depusă pânăîn 30 octombrie. Din 1 septembrie la sediul direcției au fost depuse 69 cereri pentru subvenția laîncălzireaîn sistem centralizat, 232 pentruîncălzirea cu lemne și 1221 cereri pentruîncălzirea cu gaz.

 

30.09.2009

 


© Primaria Municipiului Zalau